مشاوره و اجرا کف سازی در چهاردانگه

Flooring-1
Flooring-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و خرید محصولات، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

شرکت ماندگار در سال ۸۸ با شعار حفظ طبیعت و محیط زیست پا به عرصه تولید در صنعت مبلمان گذاشته و با بنیانگذاری صنعت مبلمان پلیمری در ایران و خاورمیانه تحولی عظیم در صنعت مبلمان پدید آورد. از دیرباز تا کنون همواره مبلمان را مترادف با صنعت چوب برشمرده‌اند، اما امروزه به یمن بهره گیری از مواد و فناوری‌های نوین صنعتی، تولید مبلمان دیگر به صنعت چوب محدود نمی‌شود. برای نمونه امروز مواد پلیمری ABS که با ویژگی دوستدار محیط زیست تولید شده‌اند، جایگاه ویژه‌ای در صنعت مبلمان یافته‌اند.


در صورت اجرای بتن سخت سایش رنگی، در مرحله بعد و زمانی که بتوان بر روی بتن قدم گذاشت، با توجه به نوع ضخامت لایه سخت سایش و نوع خشکه پاش یودن یا ملاتی بودن کار، بین ۵ الی ۵ کیلوگرم پودر سخت سایش رنگی به روش‌های مختلف بر روی سطح بتن تسطیح شده،  پخش می‌گردد.

این نوع کفپوش ها از جمله مقاوم ترین نمونه های کفپوش ها به حساب می آیند و اغلب در مکان هایی که در معرض مواد شیمیایی و اسیدی قرار دارند، است.فاده می شوند. این نوع کفپوش بایستی دارای مقاومت لازم در مقابل رطوبت، خوردگی، ساییدگی و … باشند.

به طور کلی جدا از جزئیات فراوانی که باید عوامل درگیر در طراحی و اجرای سیستم کف سازی (اعم از مجری، پیمانکار) جهت دستیابی به است.اندارد ها رعایت نمایند مهمترین گام ها در راستای اجرای کفسازی بتنی عبارتند از: متراکم نمودن خاک بستر با ماشین آلات ویژه (امکان دارد در این مرحله نیاز به تغییر یا اصلاح دانه بندی خاک جهت نیل به تراکم مورد نیاز باشد) آزمایش تراکم و اطمینان از مقاومت یکنواخت سطح، اجرای بتن مگر، آرماتور بندی، قالب بندی، بتن ریزی، اجرای ماله پروانه تا دستیابی به سطح پایانی مورد نظر.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر