فروش کلراید کلسیم در شهر ری

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..

بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر ری به‌شمار می‌رود. شهر ری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.


پیدایش کلرید کلسیم در طبیعت به شکل هیدراته بوده و به عنوان کانی‌های کمیاب سینجاریت (دی هیدرات) و قطب جنوب (هگزا هیدرات) وجود دارد. همچنین به مقدار زیادی در آب‌های نمک طبیعی دریاچه‌های نمک و رسوبات نمک یافت می‌شود. در تهیه کلرید کلسیم می‌توان از واکنش سنگ آهک (CaCo₃) با اسید هیدروکلریک (Hcl) است.فاده نمود و محصول نهایی CaCl₂ تولید می‌شود.

از کلسیم کلرید به عنوان عامل سفت کننده، در کنسرو سبزیجات، دلمه سویا، توفو و تولید جایگزین خاویار از آب سبزیجات یا میوه است.فاده می شود. همچنین این ماده معمولا به عنوان الکترولیت در نوشیدنی های ورزشی و سایر نوشیدنی های غیر الکلی از جمله آب معدنی کاربرد دارد. از طعم بسیار شور کلسیم کلرید می توان برای طعم دادن به ترشی ها است.فاده نمود. از خواص کم کردن نقطه انجماد کلرید کلسیم برای کند کردن انجماد کارامل در میله های شکلات پر از کارامل است.فاده می شود. همچنین کلسیم کلرید، برای حفظ بافت سیب های خرد شده در کنسرو نیز مناسب است..

این نمک نوعی هالید یونی معمولی بوده و در ترکیب آن دو نوع یون بسیار معروف منجمله دو مولکول کلر (Cl) و یک مولکول کلسیم (Ca) وجود دارد. شکل ظاهری کلرید کلسیم بسته به نوع است.فاده و میزان خلوص آن بصورت گرانولی، کلوخه‌ای، پودری و یا پرک تولید می‌شود. بوی خاصی ندارد و می‌توان گفت بدون بو می‌باشد. از این ترکیب شیمیایی برای اهداف متعددی منجمله سرد کردن، کنترل گرد و غبار، ذوب یخ و ایمنی راه‌ها، حفاری چاه‌های نفتی و صنایع لبنیاتی است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر