فروش کلید حرارتی در شهر جدید اندیشه

Thermal Switches-1
Thermal Switches-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..


این نوع حفاظت به وسیله یک نوع بوبین انجام می شود که قسمت اصلی ساختمان آن از یک هسته مغناطیسی تشکیل شده و اطراف آن چند دور سیم پیچیده شده است. که در اثر عبور جریان زیاد و زیاد شدن شدت میدان مغناطیسی اطراف سیم پیچ های دور این هسته، جذب کنتاکت ها در داخل بوبین اتفاق می افتد و اهرم قطع در آن جذب شده و سبب ایجاد شرایط لازم جهت عملکرد مکانیکی قطع مدار می گردد. برای هر فاز، یک هسته مغناطیسی سیم پیچی شده در داخل کلید تعبیه می شود. از این مدل عملکرد جهت حفاظت مدار در برابر اتصال کوتاه است.فاده می گردد، چرا که در شرایط اتصال کوتاه، قطع کننده مدار باید به سرعت عمل نماید و چون حفاظت حرارتی به دلیل صرف زمان جهت گرم شدن بیمتال کمی دیرتر اتفاق میفتد، برای تشخیص اتصال کوتاه مناسب نمی باشد.

کلید حرارتی یا MPCB برگرفته از عبارت Motor Protection Circuit Breaker به معنای مدار قطع کن محافظ موتور، که با نام MMS مخفف عبارت Manual Motor Starter به معنای کلید راه انداز موتور نیز شناخته می شود، از جمله کلیدهای قابل قطع زیر بار می باشد؛ که جهت روشن و خاموش کردن موتور، هم چنین محافظت از موتورها در زمان راه اندازی و کار، در مقابل اضافه بار و اتصال کوتاه، به کار می رود. این کلید که در بازار با نام کلید حرارتی-مغناطیسی نیز شناخته می شود، در مواقع بروز اتصالی به صورت خودکار عمل می کند.

از آنجا که کلیدهای حرارتی در مدارات سه فاز و تک فاز مورد است.فاده قرار می گیرند، از همین رو با نام کلید حرارتی تک فاز و کلید حرارتی سه فاز نیز شناخته می شوند. از کلید حراتی سه فاز در مدارات تک فاز نیز است.فاده می شود که باید نوع سربندی آن با توجه به نقشه ارائه شده در ادامه این مقاله، تغییر کند و به کلید حرارتی تک فاز تبدیل شود. کلید حرارتی تک فاز برای حفاظت از موتور های الکتریکی تک فاز، پمپ های تک فاز و سایر تجهیزات که از موتورهای القایی است.فاده می کنند، به کار می رود. به همین شکل، کلید حرارتی های سه فاز، موتورهای القایی و پمپ های سه فاز را حفاظت می کند.



( فروش ) های دیگر