فروش کلید و پریز در شهر جدید اندیشه

Switches and Sockets-1
Switches and Sockets-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.


کلید ساده یک کلید صنعتی است. که برای تغییر حالت به انرژی مکانیکی نیاز دارد. این کار مستقیماً بر روی خود کلید انجام می شود. این کلید ها به صورت یک پل ، دو پل ، سه پل و دو پل ساخته می شوند و با توجه به ساختار و قطع و وصل ولتاژ به چند دسته تقسیم می شوند.

از این کلید ها با توجه به موقعیت ها و ویژگی های خاصی که طراحی شده است.فاده می گردد.کارشناسان برق صنعتی با است.فاده از این کلیدها جریان برق مورد نیاز دستگاه‌ها و ماشین‌آلات مختلف را تنظیم و برقرار می نمایند. به طور کلی این کلیدها موجب افزایش ایمنی فرایند تولید و جلوگیری از آسیب‌های مختلف به علت جریان برق می گردند..

اگر قسمت مقعر است.وانه (غلتک) در مقابل تماس ثابت قرار گیرد ، اتصال آن قطع می شود و اگر قسمت بیرون زده در مقابل تماس قرار گیرد ، آنها متصل می شوند. با توجه به تماس بین هادی و تماس ، عمر مفید این کلید به علت تماس هادی با کنتاکت ها زیاد نیست.



( فروش ) های دیگر