فروش کلید و پریز در شهر ری

Switches and Sockets-1
Switches and Sockets-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


دو نوع سوییچ سلکتور وجود دارد ، دو و سه حالته.  تفاوت اصلی بین یک دکمه و سلکتور سوئیچ مکانیسم عمل آن است.. در کلید انتخاب کننده ، باید از مکانیزم چرخشی برای باز یا بسته شدن کنتاکت است.فاده کرد. از کنتاکت های کمکی ZBE و ZBE در طراحی سلکتور سوئیچ های فلزی است.فاده می شود. کلید انتخاب اغلب برای انتخاب یکی از چندین حالت مدار مانند عملکرد دستی، عملکرد اتوماتيک، سرعت کم يا زياد، پايين و بالا، چپ يا راست و یا توقف و چرخش است.فاده می شود.

از کلید اهرمی عمدتا برای جداسازی مدارهای جریان کم است.فاده می شود. در صنعت ، اغلب از آن با عنوان چاقوی کلید یاد می شود. در کلید جریان کم ، از دو کنتاکت فاصله دار (زیر تیغه و ورودی جریان) است.فاده می شود که با اجرای فیوز برای هر تیغه سیم های نازک را می بندد ، در حالی که در کلید ، قدرت از فیوز کارت زیر (NH) بیشتر است.. با تیغه ها ، در برخی از انواع کلید ، فیوز کارت خود عمل قطع و وصل را هنگام حرکت (در هر سه مرحله) به جای تیغه کلید انجام می دهد. آنها برای قرار دادن و برداشتن فیوزهای کارت از دستگاه هایی به نام فیوز است.فاده می کنند.

تا زمانی که انرژی و قدرت دست روی کلید است. و مدار متصل است. ، کلید دستی لحظه اي همیشه بدون تغییر باقی می ماند ؛ دست را از کلید بردارید ، به حالت اولیه باز می گردد ، مدار قطع می شود ، بنابراین یک نیروی مکانیکی ثابت برای عملکرد کلید لحظه ای مورد نیاز است..



( فروش ) های دیگر