فروش کمربند ایمنی ( هارنس ) در چهاردانگه

seat belt (harness)-1
seat belt (harness)-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»


*یکی دیگر از مهم ترین نکات نحوه شست و شوی این محصول می باشد. سعی کنید آن را با آب و صابون بشویید اما می توانید همانن لباس های دیگرتان آن را خشک کنید. توجه داشته باشید که برای خشک کردن به آن گرما ندهید. همچنین کمربند ایمنی هارنس باید دور از نورخورشید،لبه های تیز، مواد شیمیایی و روغنی باشد.

فروشگاه اینترنتی ایمن یاب فعالیت خود را از بهار سال آغاز کرد . عرضه و تامین محصولاتی در حوزه های لوازم ایمنی صنعتی و حفاظت فردی ، ترافیکی و هشداردهنده ، آتش نشانی و اطفا حریق و همچنین ابزار و یراق آلات صنعتی ، اصلی ترین بخشهای فعالیت ما را تشکیل می دهند . پیش از شروع بکار این فروشگاه آنلاین ، محصولات درخواستی مشتریان به صورت سنتی و است.علامی تامین میشد . حسن توجه و اعتماد شما سروران عزیز ما را بر آن داشت تا فروشگاهی مجازی با امکان سفارش و خرید آنلاین محصولات موجود راه اندازی نماییم . گستره بسیار زیاد و تنوع فراوان محصولات سبب گردیده است. که بخشهایی از فروشگاه کماکان دچار نقصان مطالب و کمبود محتوی باشد. تلاش مستمر و روزانه ما تکمیل تمام بخشهای موجود و ارائه سرویسی درخور و شایسته شما همراهان گرامیست . امید است. با نظرات و انتقادات خود ما را در این مهم یاری فرمایید …

کمربند ایمنی دو قلاب یکی از ساده ترین و در عین حال کاربردی ترین کمربند های موجود برای کار در ارتفاع است. چرا که بر خلاف ظاهر ساده ای که دارد می تواند کاربرد های فراوانی داشته باشد. کمربند دو قلاب دارای عدد لنیارد می باشد که کمربند ایمنی متصل می شوند. عموم لنیاردها دارای طولی بین تا / متر هستند.



( فروش ) های دیگر