فروش کمپرسور باد در شرق تهران

Air compressor-1
Air compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند از محبوب ترین و شلوغ ترین مناطق پایتخت می باشند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، این منطقه از تهران دارای محله است.. از جمله مهم ترین محله های شرق تهران موجود در منطقه می توان به صد دستگاه، فلاح، هفده شهریور، نبرد، شهرابی، قصر فیروزه، آهنگران، مینای جنوبی، تاکسیرانی، پاسدار گمنام، شیوا، اندرزگو، شهید محلاتی، پرستار، آهنگ، افراسیابی شمالی، نبی اکرم، ابوذر، سیزده آبان، شکیب، فرزانه، سرآسیاب دولاب،  چهارصد دستگاه،  مینای شمالی، دژکام، جابری، شکوفه، آهنگ شرقی، اشاره کرد. جالب است. بدانید که یکی از معروف ترین محله های شرق تهران محله دروازه دولاب می باشد که در زمان های قدیم جزو دروازه های شهر تهران به شمار می آمد.

بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.


 نظر به اينکه امـروزه هوای فشرده به عنوان يک انرژی مقرون به صرفه از لحاظ اقـتصادی است.. اين شـرکت در جهت ارتـقاء کيفيت، به روزبودن مـحصولات و خدمات دهی سريع، تمام تلاش خود را کرده است. تا نقش موثری در صنعت ايران عزيزمان داشته باشد.امروزه این مجموعه تولیدی یکی از بزرگترین تولید کنندگان کمپرسور و مخازن تحت فشار و تجهیزات هوای فشرده  در ایران می باشد.

HP اسب بخار به توانایی موتور برای ارائه سطح معینی CFM و PSIG اشاره دارد. معمولا هر چه قدر به دبی ( یا حجم هوا ) یا فشار بالاتری نیاز داشته باشید قدرت کمپرسور نیز افزایش می یابد در نتیجه به کمپرسور باد با الکتروموتور و هواساز بزرگتری نیاز دارید.

وظیفه اصلی حذف رطوبت آب از سیستم هوای فشرده به عهده این تجهیز می باشد که دارای دو نوع متفاوت می باشد که عبارتند از درایر تبریدی که به آن درایر یخچالی نیز گفته می شود و دارای کمپرسور تبرید می باشد که به واسطه خنک کردن هوای فشرده خروجی از کمپرسور و بر اساس عمل میعان رطوبت را از سیستم جدا می کند و نوع دوم درایر جذبی می باشد که دارای دو ستون می باشد که در درون این ستون ها مقدار مشخصی از مواد جاذب رطوبت از نوع آلومینو اکتیو یا مولکولارسیو بوده که با عبور هوای فشرده از مبان این مواد رطوبت آب آن گرفته شده و توسط شیر تخلیه های قرار داده شده در انتهای ستون ها از آن خارج می گردد.



( فروش ) های دیگر