فروش کمپرسور باد در پردیس

Air compressor-1
Air compressor-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

شهر پردیس با مساحتی حدود کیلومتر مربع، در ارتفاع تا از سطح دریا قرار گرفته است.. پردیس منطقه‌ای با بافت کوهستانیه و شیبی حدود درصد داره و برخی‌ از این بابت، نسبت به پردیس نارضایتی دارن. کوهستانی بودن این منطقه، آب و هوایی نسبتا سرد و کمکی خشک‌ رو به اون بخشیده. با این حال شهر پردیس، دارای مزیت‌های بسیاری هم هست که جمعیت حدود هزار نفر‌ رو به خودش جذب کرده و همچنان مشتاقان زیادی داره که خواهان سکونت در پردیس تهران هستن. بافت شهر پردیس شامل بخش‌های متفاوتی میشه که از مسکونی گرفته تا توریستی، تحقیقاتی، صنعتی و اداری‌ رو شامل میشه .


پمپ باد یا همان کمپرسور باد دستگاهی است. که برای برای فشرده‌سازی هوا و انواع گاز است.فاده می‌شود. این دستگاه در مدل‌ها و حجم‌های مختلفی در بازار وجود دارد. روش کار این تجهیز به‌ این صورت است. که ابتدا مانند یک جاروبرقی هوا را در یک فشار خاص می‌مکد و سپس آن را با فشرده‌سازی و با فشار بالا خارج می‌کند که این امر سبب ایجاد انرژی جنبشی می‌شود. از این انرژی جنبشی ایجاد شده در صنایع مختلف و برای مصارف متفاوت است.فاده می‌شود. تنوع بالا و ویژگی‌های این دستگاه موجب

هر چقدر مقدار مصرف هوای فشرده در محل کار بیشتر باشد ، از کمپرسور با حجم بزرگتری است.فاده می شود. به طور مثال برای تامین هوای مورد نیاز رنگ کاری با یک پیستوله ، یک کمپرسور ۵  لیتری مورد است.فاده قرار گیرد در صورتی که حجم کار افزایش یابد و دو پیستوله همزمان کار کنند نیاز به یک کمپرسور لیتری می باشد.

تفاوت اصلی‌ که مابین کمپرسور دینامیکی و جابه‌ جایی مثبت وجود دارد، در جریان و فشار است.. کمپرسور‌های دینامیکی با فشار ثابت کار می‌ کنند ولی کمپرسور جابه‌ جایی مثبت به جریان ثابت نیاز دارد. از دیگر مواردی که باید در مورد کمپرسور‌های صنعتی بدانید این است. که تحت تاثیر عوامل و شرایط بیرونی قرار می گیرند و اندکی تغییر در جریان ورودی، می‌ تواند ظرفیت را تا حد زیادی افزایش دهد. کمپرسور‌های دینامیکی شامل جریان شعاعی و جریان محوری هستند که در ادامه با آن‌ ها بیشتر آشنا می‌ شویم.



( فروش ) های دیگر