فروش کناف در شرق تهران

Kenaf-1
Kenaf-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران واقع در منطقه به دلیل قرار داشتن در دامنه رشته کوه های البرز، دارای فضای سبز متعدد و بسیار زیادی می باشند. از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های شرق تهران و به ویژه در منطقه می توان به: باغ پرندگان تهران، پارک ساحل، پارک پلیس، پارک جنگلی لویزان، بوستان یاس فاطمی، پارک جنگلی شیان، مقبره الشعرای موجود در دانشگاه علم و صنعت، پارک آبی افق هلان، بولینگ شیان، پارک نوفل لوشاتو، قنات موجود در شهرک امید، مجموعه تفریحی آناهید، تئاتر الغدیر، فرهنگسرای اشراق، و ... اشاره کرد. اگر تا به حال از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه تهران دیدن نکرده اید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه های محله های شرق تهران واقع در منطقه را حتما در برنامه های خود قرار دهید و از این مناطق دیدن کنید. 

بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.


مسئله دیگر این است. که کناف در برابر ضربات نیز مقاومت زیادی ندارند و به آسانی آسیب می بینند. مشکلاتی همچون سوراخ شدن، از بین رفتن نوار چسب ها و شکاف مفاصل که خوشبختانه این موارد به سادگی قابل تعمیر می باشند. درست است. که نصب کناف ساده و آسان می باشد اما افرادی که میخواهند کار نصب کناف سقف و دیورا را انجام دهند باید از تجهیزات پیشرفته برخوردار باشند زیرا نصب کناف از ابتدا تا انتهای کار باید به درستی انجام شود زیرا در غیر این صورت ممکن است. بعدها مشکلاتی را برای ساختمان شما به وجود آورد.

برای نصب یک تیغه جداکننده با سیستم کناف ابتدا یک پروفیل رانر به کف زمین و مقابل آن روی سقف نصب میکنیم. سپس به فاصله سانتیمتر داخل رانر نصب شده پروفیل های است.اد را قرار میدهیم و در نهایت پانل را از دو طرف به پروفیل است.اد پیچ میکنیم.

از خصوصیات منحصر به فردی که ورق های کناف دارا می باشند و به نوعی از مهم ترین قابلیت آن ها می باشد این است. که بلافاصله بعد از اینکه بخش های مورد نظر ساختمان را با ورق های کناف طراحی کردید می توانید آن بخش ها را رنگ آمیزی کنید و به دلیل نحوه طراحی که دارند می توانند به راحتی به تاسیسات دسترسی داشته و عملیات تعمیر و تعویض  را در صورت نیاز انجام دهید



( فروش ) های دیگر