مشاوره و اجرا کناف در شمال تهران

Kenaf-1
Kenaf-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه یکی از مناطق قدیمی شهر تهران محسوب می‌شود که در مرکز تهران واقع است.. از مهمترین مشخصات این منطقه قرار گرفتن بازار تهران و بسیاری از مراکز و نهادهای دولتی، وزارتخانه‌ها و سفارتخانه‌ها در این منطقه است.. محله های این منطقه عبارتند از :

محله یا بهتر است. بگوییم دهکده ای در شمال تهران که از جنوب به دزاشیب و از شمال به حصارک ختم می شود. این منطقه که یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران به حساب می آید در آخرین سال زندگی امام خیمنی محل سکونت بنیان گذار انقلاب به حساب می آمد. از سال نیز اکبر هاشمی رفسنجانی در این محله سکونت داشت. تحت تاثیر همین مسئله این محله امروزه بسیار مهم و حتی امنیتی به حساب می آید.

دروس که از آن به عنوان دره روس ها نیز یاد می شود در مجاورت محله قلک قرار گرفته و از مهم ترین محله های تهران به حساب می آید. این محله که بخشی از منطقه تهران می باشد بیشتر به دلیل خیابان بندی اصولی و بر اساس است.انداردهای جهانی شناخته می شود. این منطقه از نظر قدمت ابتدا تصور می شد به زمان قاجاریه باز می گردد ولی اکتشافات باستان شناسی نشان می دهد زندگی در این منطقه به هزاران سال می رسد.


سقف کناف ویژگی های متعدد زیادی دارد. از همه مهم تر اینکه صفحات کناف محدودیت ندارند و می توان هر طرحی را با آن ها اجرا کرد. قابلیت مهم دیگر، رنگ پذیری آن است. به صورتی که شما می توانید رنگ دلخواه خود را بر روی سقف کناف پیاده کنید. رنگ روی صفحات کناف به سرعت خشک میشود.

این نوع صفحه های سقف کاذب کناف با سیمان و الیاف فایبرگلاس با هم دیگر ترکیب شده اند و به وجود آمده اند، از این نوع سقف ها بیشتر در نمای خارجی و فضاهای داخلی است.فاده می شود. این را در نظر بگیرید که از این نوع سقف ها در جاهای رطوبت بالا نیز است.فاده می شود.

در آخر به این نتیجه می رسیم که یکی از مهم ترین و مناسب ترین سقف ها برای خانه های بزرگ و ویلایی سقف کناف می باشد بسیار مورد است.فاده می شود. به این نتیجه رسیدم که است.اندارد کناف زیادی امروزه به وجود آمده است. که در مطلب به آن اشار داشتیم. در هنگام نصب سقف کناف است.اندار سقف کناف را مورد نظر بگیرید و با توجه به آن کار نصب را انجام دهید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر