مشاوره و اجرا کندن پی در شرق تهران

Digging up-1
Digging up-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

محله های شرق تهران وسعت بسیار زیادی را از پایتخت در بر گرفته اند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، شهر تهران، شهری پهناور و وسیعی می باشد که مناطق بسیار زیادی را در درون خود جای داده است.. محله های شرق تهران  از جمله جاهایی است. که با شناخت با آن ها می توانید با بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق پایتخت آشنا شده و از آن ها دیدن کنید. در مطلب زیر، همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین معرفی تمامی آن ها پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.


ساختمان ‌هایی که امروزه ساخته می ‌شوند، دیگر مثل گذشته فقط در بخشی از پلان زیرزمین ندارند و زیرزمین به ‌صورت کامل مانند یک طبقه مجزا در زیر ساختمان وجود دارد. حال اگر به هر دلیلی بخواهیم زیرزمین را فقط در بخشی از پلان داشته باشیم باید از پی پلکانی است.فاده شود.

در ساختمان هاي كوچك مي توان براي قالب بندي پي هاي نقطه اي بجاي تخته از آجر است.فاه نمود. براي آنكه در موقع بتون ريزي بوسيله وزن بتون بدنه قالب متلاشي نشود بايد قبلاً پشت آنرا بوسيله خاك ريز و يا هر وسيله ديگري مانند شمع كوبي و غيره محكم نمود براي آنكه بتون وسيله آجر مكيده نشود بايد يك ورقه نايلون بين بتون و قالب آجري قرار داد.

این یکی از قدیمی‌ترین و متداول‌ترین روش‌های تخریب کامل سازه بتنی است.. جرثقیل از یک توپ شکننده با وزن ۵ پوندی برای تخریب سازه‌های بتونی است.فاده می‌کند. توپ به داخل سازه پرتاب می‌شود. بر اثر ضربه سازه بتنی تخریب می‌گردد. این کار فقط توسط اپراتورهای بسیار ماهر باید انجام شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر