مشاوره و اجرا کندن پی در شرق تهران

Digging up-1
Digging up-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.


معمولاً در پي سازي سنتي، روي كرسي چيني ازاره چيني وجود دارد. در سطح فوقاني پي شفته اي، سنگ هاي عمقي وريشه اي به طور عمودي در شفته گذارده مي شود تا / آن در ارتفاعي از شفته ريزي قرار گيرد ونشست كند. سپس ادامه شفته ريزي تا سطح پي انجام مي شود. / ارتفاع سنگ ريشه اي در خارج از پي، سبب اتصال كرسي يا ازاره با پي خواهد شد (اين كار در حركات زمين لرزه، باعث عدم سر خوردن ديوار  از سطح پي سازي مي شود.)

اگر در ساختمان هاي آجري به كرسي چيني بلند نياز بود مي توان اين كرسي چيني را به هر ارتفاع كه باشد با مصالح سنگي بنا نمود و حتي براي صرفه جوئي در مصالح مي توانيم آنرا به صورت كله قندي اجرا نمائيم البته شيب آن نبايد از يك به يك بيشتر باشد ( زاويه ۵ درجه)در پي سازي سنگي بهتر است. بيشتر از سنگهاي شكسته يا حداقل از سه پهلو شكسته است.فاده شود و از سنگهاي رودخانه اي كه داراي سطوح صاف مي باشد كمتر است.فاده گردد. سنگها شكسته بعلت سطوح ناصاف داراي اصطكاك داخلي بيشتر بوده و كمتر روي هم ليز مي خورند.

بریکرهای نصب شده در ماشین می‌توانند تخریب را در دامنه تا فوت پوند با تا ضربه در دقیقه انجام دهند. این بریکر‌ها از راه دور قابل کنترل هستند و برای دسترسی آسان به آن از یک بوم تلسکوپی است.فاده می‌کنند. برخی از انواع این نوع تخریب کننده‌های بتن برای تخریب زیر آب طراحی شده اند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر