مشاوره و اجرا کندن پی در شهر جدید اندیشه

Digging up-1
Digging up-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).


در مواردي كه زمين تا عمق قابل توجهي بسيار سست بوده يا از نوع باتلاق هاي خشك شده وغير فعال باشد وبر سطح چيني زميني ساختمان ساخته شود، از پي سازي حفره اي يا وغير فعال باشد وبر سطح چنين زميني ساختمان ساخته مي شود، از پي سازي حفره اي يا صندوقه اي كه به ((پي شناور)) نيز معروف است.، است.فاده مي شود. ساختمان اين پي سازي، دقيقاً در تركيب تيرهاي مركب اما در سطحي گسترده مي باشد. سطح تحتاني وفوقاني اين پي سازي، مانند تيرهاي افقي باربر وكلاف هاي مياني چون تيرچه هاي عمودي سبب شكل گيري پي صندوقه اي مي شود. اين شيوة اجرا، كاملاً باربري داشته، اما به علت زمين العاده سست زير پي، اتصال قطعة پيش ساختة پي براي طويل سازي آن ها، توسط ميل گردهايي انجام مي شود.

ابعاد پي هاي نقطه اي با توجه به بارهاي وارده و قدرت تحمل زمين بدست مي آيد ولي حداقل ابعاد آن در پي هاي مربع نبايد از سانتيمتر كمتر باشند. ابعاد شناژ نيز بوسيله محاسبه بدست مي آيد ولي بطور معمول براي يك ساختمان تا ۵ طبقه ابعاد آن ۵×۵ يا ×۵ مي باشد . پهناي شناژ اطراف ساختمان بايد قدري بيشتر باشد ( در حدود ۵۵ سانتيمتر) كليه پي هاي نقطه اي بايد حداقل از سه طرف به پي هاي اطراف بوسيله شناژ متصل باشند فقط در كنج پي ها از دو طرف به پي هاي اطراف متصل هستند.

هنگامی‌ که پی ‌ریزی در زمین شیب ‌دار انجام می‌ شود، یکی از بهترین و اقتصادی ‌ترین راه‌ حل‌ های موجود برای پی‌ ریزی، اجرای پی پلکانی است.. اقتصادی‌ تر بودن پی پلکانی در این‌ گونه موارد به خاطر این است. که پی پلکانی میزان حفاری و همین طور ساخت دیوارهای زیر زمینی را به حداقل می ‌رساند. از این پی همچنین می ‌توان برای انتقال از پی‌ های عمیق به پی ‌های کم ‌عمق و در گوشه‌ ها و تقاطع‌ ها است.فاده کرد. همچنین پی پلکانی از تغییر ناگهانی و بیش ‌از حد سطح که می‌ تواند باعث ضعف و در نتیجه حرکت ساختمان در طی سال ‌های بعد شود، جلوگیری می‌ کند. ساختار پی پلکانی به‌ گونه ‌ای است. که در آن عملیات حفاری را مانند پلکان ‌هایی انجام می ‌دهند که طولشان کم و ضخامت آن‌ ها یکسان است.؛ سپس ساختمان را روی بستر بتنی است.وار می‌ کنند. قبل از ساخت این پی، عملیات زهکشی باید به‌ دقت انجام شود تا خطر بی ‌ثباتی ناشی از تجمع فشار آب از بین برود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر