مشاوره و اجرا کندن پی در شهر ری

Digging up-1
Digging up-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


اگر پي نقطه اي بتوني بصورت شيب دار اجرا مي گردد حداقل ضخامت آن در لبه شالوده ۵ سانتيمتر و حداقل ضخامت آن در كنار ستون سانتيمتر است. . اگر دو شالوده منفرد در دو تراز كنار هم ساخته مي شود اختلاف رقوم بايد در اين رابطه صدق كند:    زاويه اصطكاك داخلي خاك = φ

اگر پهناي تير شالوده كمتر از سانتيمتر باشد بايد از تنگ دو شاخه است.فاده شود و اگر بيشتر از سانتيمتر باشد بايد از تنگ چند شاخه است.فاده گردد فاصله شبكه كف پي از روي بتون مگر حداقل سانتيمتر است. و اگر از بتون مگر است.فاده نشود فاصله آن از زمين سانتيمتر است. .

از پی آجری در فرآیند ساخت ساختمان ‌های کوچک با بار وارده کم است.فاده می ‌شود. پی آجری ریشه‌ای تا سانتی‌ متری از طرفین دیوار روی آن دارد. عرض پی آجری حدود الی سانتی‌ متر بیشتر از عرض دیوار است. و پی را به ‌صورت پلکانی می ‌سازند تا در مصرف آجر صرفه ‌جویی شود. شکل پلکانی در این نوع از پی ‌ها این وظیفه را دارد که بار را با زاویه درجه به سمت زمین منتقل می ‌کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر