مشاوره و اجرا کندن پی در شهر ری

Digging up-1
Digging up-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


به طوري كه قبلاً اشاره شد اگر دو پي منفرد به هم نزديك باشند اقتصادي تر است. كه از پي مركب است.فاده شود. در مواردي، اگر چندين ستون در يك رديف قرار گيرد، پي سازي مركب نواري به وجود خواهد آمد. ديوارهاي طويل و طولاني نيز داراي پي نواري مي باشند. حال اگر ستون هاي متعدد و يا ديوارهاي متقاطع بر يكديگر، روي دو يا چند محور عمودي و افقي عمود بر هم در نظر باشند از پي نواري مشبك است.فاده ميشود. اين نوع پي سازي براي زمين هاي حدوداً سست مناسب ميباشد. زيرا پي هاي نواري مشبك، به پي هاي گسترده و صفحه اي نزديك است.

اين پي سازي هم در ساختمان سازي به شكلي مورد است.فاده قرار مي گيرد و هم در زير ديوارهاي طويل محوطه و بخصوص حصاركشي ها، زيرا پي سازي زير ديوار محوطه با پي سازي ساختمان در زمين با شيب ملايم فرق دارد. پي سازي در زمين هاي شيب دار براي ساختمان سازي به روش هاي مختلف بررسي خواهد شد و در اين بحث پي سازي زير ديوارهاي طولاني كه در زمين هاي شيبدار اجرا مي گردند بررسي مي شود كه به آن پي نواري مي گويند.

پي سازي چوبي سُكتي از ديرباز در شمال كشور به علت فراواني انواع چوب در مناطق جنگلي مرسوم بوده است.. گرچه ساختن پي هاي چوبي كاهش پيدا كرده، اما باز هم در گوشه و كنار، از شيوه هاي پي سازي چوبي به نام سُكتي واز تيرهاي قطور ومقاوم است.فاده مي شود كه مراحل آن به اين شرح است.:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر