خدمات و سرویس کوره هاي تخت و خم شيشه سکوريت در شرق تهران

Sekurit flat and bent glass furnaces-1
Sekurit flat and bent glass furnaces-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 


شیشه های سکوریت به دلیل روش ساخت ویژه آن و همچنین فرآیند تولید آن؛ خمیده کردن آن، سخت تر و البته حساس تر از مدل های دیگر است.. برای ساخت شیشه سکوریت خم، مهمترین مساله اندازه گیری دقیق شیشه است.،زیرا شیشه های سکوریت پس از سرد شدن دیگر قابل برش خوردن نیستند. در این موارد اگر اندازه گیری به درستی انجام نشود دیگر نمی توان از آن در محل مورد نظر است.فاده کرد.

شیشه های خم که به Glass Bent  نیز معروف هستند در واقع همان شیشه های معمولی هستند که مجدداً گرم و شکل داده می شود و سپس در یک قاب فلزی قرار می دهند تا شیشه به حالت مورد نظر در بیاید و پس از سرد شدن در همان حالت باقی بماند. اما مهمترین مسال در شیشه خمیده، مساله انحراف یا شکست نور است.. زیرا این شیشه ها بیشتر در نمای ساختمان، سیستم های تصویری و صنعت خودروسازی است.فاده میشود و بسیار حائذ اهمیت است. که تصویر به خوبی از پشت شیشه ها دیده شود.

کوره های سکوریت شیشه حرارتی برای عملیات حرارتی و شکستن شیشه خام است.فاده می شود. عملیات تمپر کردن، مقاومت شیشه را افزایش می دهد و ایمنی را در هنگام شکستن بهبود می بخشد. مهمترین کاربرد این شیشه ها در صنعت ساختمان، خودروسازی و لوازم تزئینی است..



( خدمات و سرویس ) های دیگر