فروش کوره هاي تخت و خم شيشه سکوريت در شرق تهران

Sekurit flat and bent glass furnaces-1
Sekurit flat and bent glass furnaces-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.

بسیاری از تهرانی ها بر این باور هستند سکونت مدرن در شرق تهران به سال و زبانی که ارباب هرمز تهرانپارس را خریداری کرد باز می گردد. با این وجود تحقیقات صورت گرفته در عرصه شهرنشینی تهران نشان می دهد اولین نشانه از شهرنشینی مدرن در شرق تهران به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می‌گردد. در دوران پادشاهی قاجاریه بخش عمده‌ای از شرق تهران به کشاورزی و باغداری اختصاص داشت که در آن خانه های ویلایی برای گذراندن آخر هفته و تعطیلات احداث شده بودند.

محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 


تجارت اول تنها وب سایت تخصصی در زمینه تجارت بین بنگاهی در ایران می باشد که در فضای یک بانک اطلاعاتی شامل بیش از . کسب و کار فعال در ایران به ترویج تجارت الکترونیک می پردازد. از این رهگذر نه تنها کسب و کارهای بسیاری می توانند تجارت خود را در ورای مرزهای جغرافیایی دنبال کنند، بلکه مدل تازه ای در تامین منابع کسب و کارها و حتی اشخاص ارائه شده است. که می تواند نتایج بسیار چشمگیری در فعالیت های تجاری بنگاه ها و افراد به دنبال داشته باشد.

curved_glass شیشه تخت به اندازه مورد نظر برش داده می شود و سپس کاملا تمیز و جلا داده می شود. هرگونه ذرات سرکش گرد و غبار یا خاک می تواند باعث شکسته شدن شیشه در طی فرآیند خم شدن شود. به همین دلیل برای اطمینان بیشتر از تمیز بودن شیشه، یک نور ماوراء بنفش از بالا به شیشه تابیده می شود. این کار باعث از بین رفتن ذرات ریز و کوچک از گرد و غبار می شود.

شیشه های خم که به Glass Bent  نیز معروف هستند در واقع همان شیشه های معمولی هستند که مجدداً گرم و شکل داده می شود و سپس در یک قاب فلزی قرار می دهند تا شیشه به حالت مورد نظر در بیاید و پس از سرد شدن در همان حالت باقی بماند. اما مهمترین مسال در شیشه خمیده، مساله انحراف یا شکست نور است.. زیرا این شیشه ها بیشتر در نمای ساختمان، سیستم های تصویری و صنعت خودروسازی است.فاده میشود و بسیار حائذ اهمیت است. که تصویر به خوبی از پشت شیشه ها دیده شود.



( فروش ) های دیگر