فروش کولر گازی در شرق تهران

Air conditioner-1
Air conditioner-2
021-66253787
09129429461 0933537780798 9129429461



عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 


برای انتخاب ظرفیت و تعداد کولرهای صنعتی گازی باید به موارد مختلفی از جمله ابعاد محیط، برق قابل دسترسی، دمای هوای خنک مورد نظر و غیره توجه گردد. با است.فاده از جداول ظرفیتی می توان ظرفیت مورد نظر کولر گازی را بر اساس BTU تعیین کرد.

پس در صورتی که شما در حال راه اندازی یک کارخانه و محیط بزرگ صنعتی هستید؛ باید به فکر خرید یک کولر گازی بزرگ و حجیم باشید. قطعا بدون داشتن یک سیستم خنک کننده پربازده مثل کولر گازی صنعتی، به بن بست خواهید رسید. در صورتی که اکنون قصد خرید کولر گازی مناسب را دارید می توانید روی ما حساب کنید. ما کلیه انواع کولرهای گازی را با قیمت مناسب و گارانتی چند ساله به فروش می رسانیم.

کولرگازی یکی از اجزای اصلی سیستم تهویه مطبوع محسوب می‌شود که وظیفه خنک و یا گرم کردن محیط (بسته به شرایط دمایی محیط) را بر عهده دارد. این وسیله کاربردی قادر است. که در تابستان محیط مد نظر شما را خنک و در زمستان نیز گرم کند. اساس کار این دستگاه، بر پایه سیکل تبرید است..



( فروش ) های دیگر