تولید و ساخت کپی تراش در شرق تهران

copy machine-1
copy machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

محله های شرق تهران به ویژه محله هایی که در منطقه قرار دارند، دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. ااز جمله مزایای محله های شرق تهران واقع در منطقه این است. که در بیشتر روز های سال، آب و هوای بسیار خوب و پاکیزه ای در این منطقه به ویژه در محله های شرق تهران قرار دارد. علاوه بر این، متروی تهران در منطقه نیز وجود داشته و در نتیجه دسترسی به مناطق مختلف آن را برای عموم مردم راحت تر کرده است.. همچنین، خطوط بی آر تی تا پایانه شرق تهران ادامه داشته و همچنین خطوط اتوبوس رانی نیز در تمامی محله های این منطقه قرار دارد. 

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.


از دستگاه خراطی برای کارهای محدود در تعداد کم است.فاده می‌شود ولی از ماشین کپی تراش برای تولید قطعات در تعداد زیاد و به صورت سری کاری است.فاده می‌شود. دستگاه کپی تراش شامل قطعاتی مانند شابلون ، قلم کپی ، رنده تراش و &#; می باشد که در این بخش بطور کامل به قطعات و اجزای دستگاه خراطی کپی تراش پرداخته ایم :

یکی از مهم‌ترین کاربردهای این ماشین در کپی برداری از قطعات انواع مبل است.یل، نیمه است.یل، راحتی، سرویس خواب، بوفه، میز جلو مبلی و &#; است.. این دستگاه برای تولید انواع مبلمان ایده‌آل بوده و با کپی برداری از تمام قسمت‌های اصلی، کار  را به‎صورت سری انجام می‌دهد که باعث سرعت بخشیدن به کار شده و راندمان تولید را چندین برابر می‌کند.

یکی از دستگاه های پرکاربرد در نجاری و صنعت دستگاه خراطی کپی تراش است.. از این ماشین برای ساخت قطعات چوبی هم اندازه و یک شکل با الگوی یکسان است.فاده می‌شود. گاهی تراش سطوح قوس‌دار داخلی و خارجی با است.فاده از ابزارهای دستی مانند اره،



( تولید و ساخت ) های دیگر