فروش کپی تراش در شهر جدید اندیشه

copy machine-1
copy machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.


دستگاه کپی تراش خراطی بدون نیازبه تخصص قابلیت تراش قطعات باسرعت بالا مزایایه کپی تراش : . بدون نیاز به است.اد کار!!! کارگر ساده همانند است.اد کار می تواند کار تولید کند . بدون نیاز به خرید و است.فاده از مغار و تیز کردن تیغ . بدون نیاز به اندازه زدن .قابلیت کوچک و بزرگ کردن نسبت به الگوی اصلی .ایمن و تراش چوب بدون نزدیک شدن به قطعه کار .مناسب برای سری تراشی از تا قطعه در روز نسبت به تعداد کله های دستگاه . این دستگاه در مدل تک . دوکله . چهار کله تولید و ثبت اختراع شده .قابلیت تبدیل شدن به سی ان سی . قابلیت کار با دستگاه توسط بانوان عزیز . ارسال و پست محصولات از شهرستان ملایر می باشد . لطفا متن را مطلالعه کنید در صورت تصمیم قطعی تماس بگیرید

در ماشین کپی تراش دو محوره سرعت پیشروی طولی از سرعت پیشروی عرضی تاثیر گرفته و نسبت به زاویه سطح، سرعت پیشروی تنظیم می‌شود؛ به همین دلیل سرعت پیشروی ابزار روی قطعه ثابت است.. به دلیل افزایش حجم دستگاه كپی سیستم به صورت متعلقه اضافی نبوده بلكه كل ماشین به صورت كپی تراش ساخته می‌شود.

پیشروی ماشین کپی تراش تک محوره در جهت محور قطعه بوده و با ماشین ابزار ایجاد می‌شود؛ به این ترتیب مقدار آن حین ماشین کاری ثابت بوده و جابجایی آن توسط سیستم کپی و با فرمان حسگر، عمود بر محور قطعه انجام می‌شود. سرعت پیشروی کپی تراش تک محوره ثابت است.؛ به همین جهت زوایا و قسمت‌ های پخ به راحتی قابل انجام نیست.



( فروش ) های دیگر