فروش کپی تراش در شهر ری

copy machine-1
copy machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.


یکی از دستگاه های پرکاربرد در نجاری و صنعت دستگاه خراطی کپی تراش است.. از این ماشین برای ساخت قطعات چوبی هم اندازه و یک شکل با الگوی یکسان است.فاده می‌شود. گاهی تراش سطوح قوس‌دار داخلی و خارجی با است.فاده از ابزارهای دستی مانند اره،

یکی از مهم‌ترین کاربردهای این ماشین در کپی برداری از قطعات انواع مبل است.یل، نیمه است.یل، راحتی، سرویس خواب، بوفه، میز جلو مبلی و &#; است.. این دستگاه برای تولید انواع مبلمان ایده‌آل بوده و با کپی برداری از تمام قسمت‌های اصلی، کار  را به‎صورت سری انجام می‌دهد که باعث سرعت بخشیدن به کار شده و راندمان تولید را چندین برابر می‌کند.

در ماشین کپی تراش دو محوره سرعت پیشروی طولی از سرعت پیشروی عرضی تاثیر گرفته و نسبت به زاویه سطح، سرعت پیشروی تنظیم می‌شود؛ به همین دلیل سرعت پیشروی ابزار روی قطعه ثابت است.. به دلیل افزایش حجم دستگاه كپی سیستم به صورت متعلقه اضافی نبوده بلكه كل ماشین به صورت كپی تراش ساخته می‌شود.



( فروش ) های دیگر