فروش کیسه و گونی در شرق تهران

bag and sack-1
bag and sack-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 


این مجموعه مفتخر به تولید و فروش و ارائه انواع کیسه گونی پلاستیکی به صورت رول گونی، کیسه های معمولی، ضد آب (لمینت دار) ضد آفتاب (UVدار)، کیسه گونی کامپوزیت سه لایه BOPP صدفی چاپدار،پاکت کامپوزیت سه لایه روکش کاغذ چاپدار، رول و کیسه گونی جامبو بگ و نخ سر کیسه دوزی پلی است.ر پنبه است.. از دیگر خدمات این مجموعه کلیشه سازی ،سیلندرسازی و چاپ انواع طرح های زیبا و سفارشی بر روی گونی می باشد.

گونی های نخی و بومی از رایج ترین گونی های هستند که با الیاف طبیعی ساخته می شوند. این نوع از گونی ها معمولا از جنس نخی سنتی، پنبه ای ارگانیک و پنبه ای بازیافتی هستند. حسن است.فاده از گونی های نخی قابلیت است.فاده چندین باره از این نوع گونی است.. این نوع کیسه ها تجدید پذیر و مناسب محیط زیست هستند. هر کیسه نخی تا بار قابلیت است.فاده دارند.

از انواع گونی و کیسه ها برای نگهداری و طبقه بندی و نظم دهی به محصولات صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان و کشاورزی است.فاده می شود. گونی و کیسه ها که برای بهینه سازی بسیار کارآمد هستند در جنس های مختلف پلاستیکی، نخی، کاغذی و &#; تولید و به بازار عرضه می شود. در این مقاله از &#;



( فروش ) های دیگر