فروش گازهای صنعتی در بومهن

Industrial gases-1
Industrial gases-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.

از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..


جوشکاری آرگون یکی از پرکاربردترین انواع جوشکاری در صنایع مختلف است.. چراکه آرگون گازی بی‌اثر است. و با هوا واکنش نمی‌دهد. درنتیجه از آن برای جوشکاری فلزات است.فاده می‌شود. فلزاتی که جوشکاری آن‌ها با اکسیژن باعث اکسیده شدن فلز و بعضاً از بین رفتن جوشکاری خواهد شد. از این گاز معمولاً برای تصفیه برخی عناصر نظیر زیرکنیوم یا نگهداری از بلورهای عناصر دیگر نظیر ژرمانیوم و سیلیسیم است.فاده می‌شود. همچنین می‌توان از آن برای پر کردن لاستیک خودروها، لامپ‌های رشته‌ای و فضای میانی پنجره‌های دوجداره نیز است.فاده کرد.

در کاربردهای پزشکی و آزمایشگاهی گاز اکسیژن را می‌توان برای پر کردن کپسول اکسیژن کمکی بیماران است.فاده کرد. این گاز همچنین برای آب‌بندی آمپول‌ها و داروهای شیشه‌ای است.فاده می‌شود. در صورتی‌که در فرایندهای آزمایشگاهی نیاز به تخمیر گاز باشد، از این گاز به‌جای هوا است.فاده می‌شود. این گاز را می‌توان برای کالیبراسیون دستگاه‌های آزمایشگاهی و افزایش دقت نتایج نیز است.فاده کرد.

از گاز هیدروژن می‌توان برای ساخت انواع ترکیبات پرکاربرد در صنعت و آزمایشگاه است.فاده کرد. به عنوان‌ مثال هیدروژن ماده‌ای مناسب برای ساخت آمونیاک، اسید هیدروکلریک، متانول و تریتیوم است.. این ترکیبات نشان می‌دهند که کاربرد اصلی گاز هیدروژن در صنایع هسته‌ای است.. درواقع هیدروژن دارای یک ایزوتوپ رادیواکتیو است. که ماده اصلی فرایندهای هسته‌ای و انجام فرایندهای همجوشی هسته‌ای است..



( فروش ) های دیگر