مشاوره و اجرا گازهای صنعتی در بومهن

Industrial gases-1
Industrial gases-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.


از گاز هیدروژن می‌توان برای ساخت انواع ترکیبات پرکاربرد در صنعت و آزمایشگاه است.فاده کرد. به عنوان‌ مثال هیدروژن ماده‌ای مناسب برای ساخت آمونیاک، اسید هیدروکلریک، متانول و تریتیوم است.. این ترکیبات نشان می‌دهند که کاربرد اصلی گاز هیدروژن در صنایع هسته‌ای است.. درواقع هیدروژن دارای یک ایزوتوپ رادیواکتیو است. که ماده اصلی فرایندهای هسته‌ای و انجام فرایندهای همجوشی هسته‌ای است..

در مقیاس های کوچک محصولات در سیلندرهای گاز به صورت فشرده ذخیرسازی می شوند. زمانی که مشتریان نیازمند حجم بیشتری از این محصولات باشند می بایست این محصولات را درون کارخانه های خود در مخازن کرایوژنیک ذخیر کنند. این مخازن برای گازهای اکسیژن، نیتروژن، آرگون و دی اکسید کربن قابل است.فاده می باشند. محصولات مایع توسط ناوگان محل مختص میعانات گازی به مشتریان تحویل می گردد. صنایع همچون فولاد و صنایع شیمیایی بیشترین میزان مصرف را در این رابطه دارا می باشند. برخی مواقع این صنایع در کنار کارخانه های تولید میعانات گازی ساخته می شوند و میعانات گازی توسط خطوط لوله به این کارخانه ها ارائه می گردد.

هلیوم یکی از گازهای بی‌اثر که می‌توان آن را در صنایع موشکی و فضایی به کار برد. در این صنایع گاز هلیوم به‌عنوان گاز پرکننده بالن‌های کوچک و بزرگ فضایی است.فاده می‌شود. همچنین از این گاز می‌توان برای پر کردن بالن‌های هواشناسی و تفریحی نیز است.فاده کرد. این گاز معمولاً برای جوشکاری قوس است.فاده می‌شود. درواقع در جوشکاری قوس برای حفاظت از نتیجه جوشکاری و ماندگاری آن از گاز هلیوم است.فاده می‌شود. این گاز را می‌توان در فرایند کشیدن فیبرهای نوری برای خنک کردن و محافظت از این فیبرها است.فاده کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر