مشاوره و اجرا گازهای صنعتی در شهر جدید اندیشه

Industrial gases-1
Industrial gases-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..


در آزمایشگاه نیز از گاز آرگون در ترکیب با گازهای دیگر است.فاده می‌شود. ترکیبات به‌دست‌آمده از این فرایند را می‌توان برای نگهداری مواد آزمایشگاهی و کالیبراسیون دستگاه‌ها است.فاده کرد. گاز آرگون گازی بسیار خطرناک است.. بنابراین در صورت است.فاده از آن در محیط‌ها آزمایشگاهی و صنعتی حتماً باید نکات ایمنی را با دقت بالا رعایت کرد. به‌علاوه واکنش‌پذیری این گاز بسیار کم است. و به همین دلیل ساخت ترکیبات مختلف از آن کاری دشوار و زمان‌بر است.. البته این ترکیبات معمولاً پایداری بالایی دارند و به همین دلیل در صنایع مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند.

در کاربردهای آزمایشگاهی از گاز هلیوم به‌منظور ایجاد تعادل در فرایند واسنجی است.فاده می‌شود. نوع خالص‌تر این گاز را می‌توان در فرایند سوانگاری گازی نیز مورداستفاده قرار داد. علاوه بر آن در فرایند رشد بلورهای هم بافته از گاز هلیوم به‌عنوان یکی از گازهای حامل است.فاده می‌شود. این موضوع بیشتر به دلیل بی‌اثر بودن این گاز پرکاربرد است.. گاز هلیوم معمولاً از منابع زمینی به دست می‌آید. اما به دلیل خواص شیمیایی گاز بسیار کمیابی است.. به همین دلیل برای جلوگیری از هدر رفت این گاز در فرایندهای صنعتی و آزمایشگاهی باید آن را با روش‌هایی بازیافت کرد.

از گاز هیدروژن می‌توان برای ساخت انواع ترکیبات پرکاربرد در صنعت و آزمایشگاه است.فاده کرد. به عنوان‌ مثال هیدروژن ماده‌ای مناسب برای ساخت آمونیاک، اسید هیدروکلریک، متانول و تریتیوم است.. این ترکیبات نشان می‌دهند که کاربرد اصلی گاز هیدروژن در صنایع هسته‌ای است.. درواقع هیدروژن دارای یک ایزوتوپ رادیواکتیو است. که ماده اصلی فرایندهای هسته‌ای و انجام فرایندهای همجوشی هسته‌ای است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر