فروش گرمایش مرکزی در بومهن

Central heating-1
Central heating-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.


تلاش براي متمركز كردن تامين حرارت در مسكو و ديگر شهرهاي روسيه به عنوان يك سنت ديرينه در حالي صورت مي گيرد كه اين كشور يكي از بزرگترين دارندگان منابع نفت و گاز و نيز داراي دهها نيروگاه هسته اي است. كه روزانه ميليون بشكه نفت خام است.خراج مي كند.

پس از محاسبه بار گرمایشی فضاهای مختلف ساختمان، با توجه به نوع سیستم گرمایشی و شرایط ساختمان باید دستگاه های پخش کننده گرمای مناسب برای فضاهای مختلف ساختمان انتخاب گردد.دستگاه های پخش کننده گرما وسایلی هستند که از آن ها برای جبران تلفات حرارتی ساختمان و گرم نگه داشتن فضای مورد نظر است.فاده می شود.در این دستگاه ها سیال گرم( آب گرم، آب داغ، و یا بخار) جریان داشته و انرژی حرارتی خود را از طریق سطح تبادل کننده حرارت به محیط منتقل می کند در اصل این وسایل نقش یک مبدل حرارتی را دارند.

این شعله ها منجر به گرم شدن مبدل فلزی حرارتی می شوند و در نتیجه گرما به هوای اطراف منتقل می گردد. هوای گرم شده از طریق فن به سمت مبدل گرمایی رفته و وارد کانال ها می شود. سپس از راه دریچه هایی که در قسمت های مختلف خانه تعبیه شده اند وارد اتاق ها شده و هوا را گرم می کنند. محصولاتی که به دلیل احتراق درون کوره ایجاد می شوند توسط لوله به بیرون ساختمان می روند. در کوره های امروزی یک فن داخلی برای خروج گازهای کنار مبدل تعبیه شده است. و آنها را به بیرون هدایت می کند.



( فروش ) های دیگر