خدمات و سرویس گرمایش مرکزی در شهر جدید اندیشه

Central heating-1
Central heating-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.


در درون کوره، محصولات ناشی از احتراق با است.فاده از یک لوله دودکش به بیرون از ساختمان هدایت می شود. در کوره های اتمسفری قدیمی، تخلیه کوره مستقیما به بیرون انجام می گرفت و برای اطمینان از خروج کامل گازهای گرم به این شیوه، لازم بود دمای آن ها تا حد زیادی بالا باشد که معمولا باعث هدر رفتن حدود درصد از گرمای تولیدی کوره می گردید. اما امروزه برای افزایش کارایی و کاهش اتلاف انرژی سیستم حرارت مرکزی با هوای گرم ، از یک فن القایی داخلی، در کوره است.فاده می شود تا گازهای داخلی را از کنار مبدل عبور داده و به بیرون هدایت نماید. همچنین انواعی از کوره های چگالشی طراحی شده اند که بیشتر گرمای تلف شده در عملیات خروج را بازیابی می کنند.

سیستم حرارت مرکزی_شوفاژ یکی از سیستم های گرمایشی است. که وظیفه تامین گرمای مورد نیاز ساختمان را به عهده دارد. است.فاده از این سیستم رایج ترین روش گرمایشی است. که کارایی قابل توجهی در ساختمان های بزرگ داشته و گرمای دلپذیری را در محیطی امن برای ساکنین به ارمغان می آورد. در گذشته به دلیل عدم نصب تاسیسات گرمایشی، در اکثر مکان ها از بخاری به عنوان منبع گرما است.فاده میشد اما در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و تمایل افراد به داشتن خانه های پاک و عاری از هر گونه آلودگی، سیستم حرارت مرکزی رایج شده است..

موتورخانه مرکزی که برای گرمایش مورد است.فاده قرار میگیرد، از اجزای مختلفی تشکیل شده است.. این اجزا با هماهنگی یکدیگر و با توجه به یک سیستم کنترل مناسب، به طول کلی باعث گرم شده آب و انتقال آن به سمت مصرف کننده‌ها می‌شود. به طور کلی، اجزای یک موتورخانه گرمایشی از موارد ذیل تشکیل شده است.:



( خدمات و سرویس ) های دیگر