فروش گلایسین در شرق تهران

Glycine-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.

محله های شرق تهران واقع در منطقه به دلیل قرار داشتن در دامنه رشته کوه های البرز، دارای فضای سبز متعدد و بسیار زیادی می باشند. از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های شرق تهران و به ویژه در منطقه می توان به: باغ پرندگان تهران، پارک ساحل، پارک پلیس، پارک جنگلی لویزان، بوستان یاس فاطمی، پارک جنگلی شیان، مقبره الشعرای موجود در دانشگاه علم و صنعت، پارک آبی افق هلان، بولینگ شیان، پارک نوفل لوشاتو، قنات موجود در شهرک امید، مجموعه تفریحی آناهید، تئاتر الغدیر، فرهنگسرای اشراق، و ... اشاره کرد. اگر تا به حال از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه تهران دیدن نکرده اید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه های محله های شرق تهران واقع در منطقه را حتما در برنامه های خود قرار دهید و از این مناطق دیدن کنید. 

محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.


گلایسین یا گلیسین یک اسید آمینه قطبی و آب دوست است. که دارای یک اتم هیدروژن واحد به عنوان زنجیر جانبی آن است.. گلایسین با فرمول شیمیایی NH – CH – COOH ساده‌ترین اسید آمینه است.. ( با توجه به این که اسید آمینه کربامئیک ناپایدار است. ).

بر اساس آنالیز نمونه‌هایی که در سال توسط فضاپیمای Stardust ناسا از ستاره دنباله دار Wild گرفته شده بود، حضور خرید گلایسین در خارج از زمین تایید شد و متعاقبا به زمین بازگشت. خرید گلایسین صنعتی قبلا در سال در شهاب سنگ Murchison مشخص شده بود.

گلایسین هم چنین یک انتقال دهنده عصبی مهار کننده است. که تداخل در انتشار آن در طناب نخاعی (مانند عفونت کلستریدیوم تتانی) می‌تواند به دلیل انقباض عضلات، بی دلیل باعث فلج اسپاستیک شود. گلایسین یک ماده جامد کریستالی بی رنگ و با طعم شیرین است.. این ماده تنها اسید آمینه پروتئینوژنر دستی است..



( فروش ) های دیگر