فروش گلایسین در شهر جدید اندیشه

Glycine-1
Glycine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.


یکی از مهمترین اسیدهای آمینه با پروتئین در بدن است.. این ترکیب ماهیچه‌ها، است.خوان‌ها و بافت‌های همبند ما را با کلاژن، پروتئینی که برای قدرت، ثبات و عملکرد بدنی سالم شما ضروری است.، تأمین می‌کند. با افزایش سن، سطح کلاژن در بدن به طور طبیعی کاهش می‌یابد. گلیسین در سرکوب التهاب نیز بسیار مؤثر است.. دوزهای اضافی

گلایسین جهت معلق کردن مواد در آبمیوه ها و آبلیمو در صنایع غذایی کاربرد ویژه ای دارد. همچنین به دلیل ارزش غذایی پایین در مواد غذایی خیلی مورد است.فاده قرار نمی گیرد ولی به عنوان یک طعم دهنده کاربرد دارد. این آمینو اسید طعم شیرین ملایمی دارد و مزه نهایی ساخارین را می پوشاند. این ماده همچنین دارای خاصیت نگهدارنده است. که به دلیل تشکیل کمپلکس با یون های فلزی می باشد. مجتمع های فلزی گلایسینات، برای مثال گلایسینات مس(II) به عنوان مکمل خوراک دام است.فاده می شوند.

لوبیا حاوی اسیدهای آمینه گلیسین، لیزین و پرولین است. و عدس لیزین تولید می کند. لوبیا و عدس همچنین حاوی مقادیر زیادی فیبر هستند که برای هضم سالم مهم است.. می توانید انواع لوبیا و عدس را با غلات، دانه ها، آجیل و/یا سایر پروتئین های گیاهی جفت کنید تا یک پروتئین کامل بسازید.



( فروش ) های دیگر