مشاوره و اجرا گل و گیاه در بومهن

Flowers and Plants-1
Flowers and Plants-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.


نشریه گل و گیاهان زینتی، توسط انجمن گل و گیاهان زینتی ایران و پژوهشکده ملی گل و گیاهان زینتی و باهدف اطلاع‌رسانی پیشرفت‌ها و گسترش علوم مربوطه منتشر می‌شود؛ و فرایند پذیرش مقاله بدین‌شکل است. که ابتدا مقاله توسط مؤلف فرستاده می‌شود و پس از مطرح شدن در هیت تحریریه و در صورت تأیید برای داوران منتخب ارسال خواهد شد؛ و نتایج داوری و در صورت لزوم پیشنهادها اصلاحی برای مؤلف ارسال و پس از انجام اصلاحات و در صورت تأیید داور نهایی مورد پذیرش چاپ قرار خواهد گرفت.

از بین گل‌های زینتی در کشور ایران، گلایل، رز، مریم، میخک و داوودی بیشترین میزان تولید را دارند و برخی دیگر محصولات، مانند گیاهان آپارتمانی پوتوس، فیکوس، بنجامین، گل سینرر، آگلونما، گیاهان گلدانی داوودی، کالانکوئه، آنتوریوم و ژربرا هم از اهمیت تولیدی بالایی برخوردارند.

این کنگره با "حضور اساتید برجسته و چهره‌های سرشناس جهانی" برگزار می‌شود. تابه‌امروز در این کنگره افراد صاحب‌نظر ملی ایران و هم‌چنین بین‌المللی از کشورهای هلند، ژاپن، ترکیه، آذربایجان، آلمان و انگلستان با ارائه سخنرانی و کارگاه‌های آموزشی به بیان جدیدترین دستاوردهای علمی در زمینهٔ گل و گیاهان زینتی پرداخته‌اند. از جمله سخنرانانِ غیر ایرانیِ این کنگره، ماساهیرو می، یاپ ون تایل و آندره کپرت از ژاپن و هلند بوده‌اند. ماساهیرو می، است.اد دانشگاه چیبا از کشور ژاپن، فعالیت‌هایی در زمینه اصلاح گل و گیاهان زینتی داشته‌است که گروه تحقیقاتی تحت سرپرستی وی در زمینه اصلاح گل‌های ارکید، بگونیا، میخک، کوکب، پامچال،



( مشاوره و اجرا ) های دیگر