مشاوره و اجرا گودبرداری در شهر جدید اندیشه

Excavation-1
Excavation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.


همان طور که از نام آن مشخص است.، گودبرداری به این روش درگیر حذف و برداشتن بالاترین سطح پوسته زمین می شود. این روش گودبرداری گیاهان، خاک، و هر ماده دیگری که ممکن است. زمین را برای تحمل بارهای ساختمانی نامناسب سازد انجام می شود.

در این روش طول محدوده گودبرداری بیشتر از عمق آن است.. از گودبرداری حفره اغلب برای خاک کردن خطوط خدماتی، نصب لوله ها، و یا ایجاد و ساخت پی است.فاده می شود. حفره های سطحی کمتر از متر، و نیز حفره های عمیق بیشتر از متر با است.فاده از این روش گودبرداری می شوند. تکنیک مورد است.فاده در این روش به عواملی مانند هدف، حالت های خاک، تعداد انشعابات و مواردی مانند این بستگی دارد.

این روش از دهه و برای ساخت مترو در شهرهای اروپایی مورد است.فاده قرار گرفت. این روش برای ساخت تونل های سطحی و کم عمق کارایی دارد. اساس این روش بر ساخت سازه تونل در محدوده گودبرداری و پر کردن محدوده خارجی با مواد گودبرداری شده است.. این نوع از سازه به دو صورت از بالا به پایین و از پایین به بالا ساخته و اجرا می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر