مشاوره و اجرا گودبرداری در پردیس

Excavation-1
Excavation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.


همان‌طور که از نام آن پیداست، دال اساسی‌ترین نوع پی است.. هنگام ساخت با پایه دال، طیف وسیعی از گزینه‌ها و متغیرها در دسترس شما خواهد بود. شما باید مطمئن باشید که فونداسیون دال شما در برابر محیط محلی مانند برآورده کردن الزامات کاهش یخ‌بندان مقاوم است.. الزاماتی مانند این می‌تواند هزینه را تا جایی افزایش دهد که ساختن در زیرزمین یا فضای خزنده برای شما منطقی‌تر باشد.

فرایند گودبرداری با نمونه برداری و بررسی کیفیت خاک محدوده پروژه ساختمانی شروع می شود. سپس طراحی خطوط مرکزی یا چارچوب کلی ساختمان روی زمین انجام می شود. سپس طراحی آن انجام می شود که در آن طول، عرض، و عمق گودبرداری مشخص می شود. سپس حداکثر چهار نقطه و حداقل دو نقطه از خاک برای بررسی سطح مورد انتخاب قرار می گیرد. بعد با است.فاده از پودر گچ خطوط روی زمین کشیده می شود. در اینجا با توجه به طراحی و نقاط مورد بررسی، عمق گودبرداری مشخص می شود. بعد گودبرداری با است.فاده از ماشین آلات یا به صورت دستی انجام می شود.

فروریختن ساختمان یک پدیده رایج مرتبط با بلایای متعدد است.، از جمله بلایای ناشی از به‌اصطلاح «خطرات طبیعی» مانند زلزله و سونامی و رانش زمین، و همچنین «خطرات تکنولوژیکی» مانند شیوه‌های ساخت‌وساز و نگهداری غیراستاندارد و درگیری با موضوعاتی مانند حفاری غیرمجاز است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر