فروش گونیا دستی در شهر ری

hand bag-1
hand bag-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..

بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.


گونیا موئی را در بازار با عنوان گونیا درجه نیز می‌شناسند که دارای دو قسمت، تیغه گونیا و پایه گونیا است. و به صورت یکپارچه به هم متصل هستند. این ابزار در سایزها و مدل‌های گوناگونی تولید شده که افراد در صنایع مختلف می‌توانند نسبت به نیاز، مدل مناسب گونیا مویی را برای کار خود خریداری کنند. افرادی که به کارهای فنی مثل نقشه کشی ساختمان و معماری مشغول هستند، از این ابزار اندازه گیری بیشتر است.فاده می‌کنند. همچنین در صنعت چوب و نجاری، فلزکاری و موارد مشابه نیز کاربرد زیادی دارد.

گونیا مغناطیسی جوشکاری که به گونیا مگنتی معروف است. در مشاغل جوشکاری در زمان اتصال دو قطعه فلزی در زوایای مختلف قابل است.فاده است.. مثلا می‌خواهید دو قطعه فلز را در زاویه درجه به یکدیگر جوش بزنید با توجه به مگنتی بودن این ابزار، فلزات را متناسب با زاویه انتخابی در طرفین گونیا قرار می‌دهید و به راحتی قطعات را بدون لغزش و حرکت به همدیگر متصل می‌کنید. یکی از معیارهای مهم در انتخاب گونیا مغناطیسی تحمل وزن آن‌ها می‌باشد.

همان طور که از نام گونیا صنعتی مشخص است. این ابزار برای تعیین زاویه برش، اتصال و... در مشاغل مختلفی همچون نجاری، جوشکاری، درب و پنجره سازی، کاشی و سرامیک کاری، مشاغل فنی مهندسی و... قابل است.فاده است.. گونیا صنعتی در مدل های متفاوت با ابعاد مختلف تولید می‌شود که به شرح زیر می‌باشند.



( فروش ) های دیگر