فروش گونیا مویی و صنعتی در شرق تهران

Gonia hair and industrial-1
Gonia hair and industrial-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..

محله های شرق تهران واقع در منطقه به دلیل قرار داشتن در دامنه رشته کوه های البرز، دارای فضای سبز متعدد و بسیار زیادی می باشند. از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های شرق تهران و به ویژه در منطقه می توان به: باغ پرندگان تهران، پارک ساحل، پارک پلیس، پارک جنگلی لویزان، بوستان یاس فاطمی، پارک جنگلی شیان، مقبره الشعرای موجود در دانشگاه علم و صنعت، پارک آبی افق هلان، بولینگ شیان، پارک نوفل لوشاتو، قنات موجود در شهرک امید، مجموعه تفریحی آناهید، تئاتر الغدیر، فرهنگسرای اشراق، و ... اشاره کرد. اگر تا به حال از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه تهران دیدن نکرده اید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه های محله های شرق تهران واقع در منطقه را حتما در برنامه های خود قرار دهید و از این مناطق دیدن کنید. 

برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.


معمولا گونیا مویی در اندازه های مختلفی تولید می شود که بسته به اندازه قطعه و نوع قطعه گونیا انتخاب می شود. امروزه گونیامویی توسط شرکت های مختلف با کیفیت های متفاوت تولید می شود که متناسب با کیفیت آن ها ، قیمت گونیا مویی نیز متفاوت می باشد.

این گونیای صنعتی دارای گرید می باشد و به صورت DIN طراحی شده است.. گونیا مویی و صنعتی آسیمتو دارای دو گوشه تیز و بدون ضلع سوم طراحی شده است. و کار با آن بسیار ساده و راحت می باشد. این محصول در انواع سایز بندی ها به صورت دقیق ارائه شده است. و دامنه گسترده ای را پوشش می دهد که می توانید متناسب با کار و فعالیت خود آن را انتخاب کرده و مورد است.فاده قرار دهید. سایز بندی های این محصول عبارتند از: در میلی متر ، در میلی متر ، در میلی متر و سایز های دیگر که میتوانید با مراجعه به بخش مشخصات فنی محصول تمام سایز های ارائه شده در وین ابزار را مشاهده کنید.

محصولات بسیار مختلفی در بازار ایران از گونیای مویی موجود هستند. محصولات چینی و آلمانی بیشترین تعداد را در بین همه‌ی محصولات دارا هستند. اهمیت برند و شکور سازنده بیشتر در تعیین کیفیت و مشخصات گونیا است.. وگرنه کاربرد و نحوه است.فاده از آن معمولاً در همه موارد شرایط یکسانی دارد.



( فروش ) های دیگر