فروش گیج رزوه برو نرو در بومهن

Don't go, don't go-1
Don't go, don't go-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..


گیج توپی یا Plug Gauge که به آنها به طور اختصار Plug نیز گفته میشود به معنای دو شاخه ، از  سرهم کردن قطعات است.اندارد ساخته میشود . در این قطعه قسمت توپی آن قابلیت تعویض دارد که بتواند به سایز دلخواه ما در بیاید . نحوه ی کارکرد آن نیز به این صورت است. که قسمت برو کاملا بایددرون قطعه وارد شود و قسمت نرو آن را نباید بتوانیم وارد کنیم .

امروزه ذوب القايی به صورت گستردهاي در توليد و ريخته گري فولادها و همچنين ذوب آلومينيوم، مس، روي و ساير انواع فلزات غيرآهني است.فاده مي‌شود. از مزاياي كوره ذوب القايی (induction furnaces) به عنوان مثال مي‌توان به راندمان بالاي مواد و محيط پاك اشاره كرد. كه باعث تمايل توليدكنندگان محصولات فلزي به كوره هاي ذوب القايي شده است..

گیج های دهانه اژدر هنگامی مورد است.فاده قرار می گیرد که تعداد بسیار زیادی از قطعه باید مورد بازرسی قرار گیرد. این گیج ها معمولا فک دارد. اولین آنها (یا اولین جفت) به اندازه تلرانس بالای قطعه تنظیم می شود و فک دوم (یا جفت دومی) به اندازه تلرانس پایین قطعه تنظیم می شود. یک قطعه ای که در محدوده تلرانسی باشد، از مجموعه اولیه فک ها می گذرد و از مجموعه دوم نمی تواند عبور کند. در این روش یک قطعه، با یک حرکت کنترل آن تمام می شود، برخلاف گیج برو نرو توپی که در صورت تایید سمت اول، باید سمت دوم آن هم تست شود تا قطعه تایید شود. اولین گیج برو نرو رزوه دهانه اژدر برای کنترل رزوه های رولی در سال و در خلال جنگ جهانی دوم اختراع شد.



( فروش ) های دیگر