فروش گیربکس صنعتی در شرق تهران

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


امکانات در شرق تهران بسیار گسترده و فراوان است. یعنی لازم نیست شما برای خرید لوازم مورد نظر، مراجعه به بانک یا تعمیرگاه یا حضور در بیمارستان و درمانگاه مسافت طولانی را طی کنید و دغدغه داشته باشید. اگر قصد خرید خانه در نارمک، پیروزی یا تهرانپارس را دارید بهتر است. بدانید دراین محله‌ها، خیابان‌هایی پیدا می‌شود که در آن امکانات از جمله: سوپر مارکت، هایپر مارکت، رستوران، فست‌فود، فروشگاه پوشاک، شیرینی فروشی، خشکبار فروشی، بانک، تعمیرگاه، قصابی، درمانگاه، بیمارستان، کفاشی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی و امکانات دیگر در آن وجود دارد و هزینه زیادی بابت حضور در این مراکز هزینه نخواهید کرد.

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.


در دنیای صنعتی امروز، گیربکس ها نقش مهمی در کارکردهای مختلف صنعتی دارند. گیربکس در صنایع جز تجهیزات گران قیمت محسوب می شود و نگهداری و تعمیر آن نیازمند تخصص می باشد. انتخاب گیربکس صنعتی مناسب به عوامل مختلفی از جمله گشتاور یا توان مورد نیاز متناسب با صنعت مورد نظر بستگی دارد.  تقریباً در هر صنعت یا واحد تولیدی، از گیربکس های صنعتی است.فاده می شود.

این سری از گیربکس ها دارای چرخ دنده های هلیکالی هستند که بر اساس دور خروجی دارای چند است.یج و کاهش دور می باشند. در هر است.یج دور خروجی با یک نسبت مشخص کاهش پیدا می کند و به است.یج بعدی برای کاهش دور انتقال می یابد. گیربکس های صنعتی دارای مکانیزم ساده ای بوده و با توجه به ابعاد چرخ دنده ها دارای ابعاد مختلفی هستند و بر این اساس دارای تیپ های متفاوت با توان ورودی، دور و گشتاور خروجی مختلفی می باشند.

در حوزه آشنایی با گیربکس‌ های صنعتی، نام گیربکس‌های خورشیدی بیش از سایر انواع آنها به چشم می‌خورد. در این گیربکس‌ها یک چرخ دنده در وسط و سه چرخ دنده در اطراف آن قرار گرفته اند. چرخ دنده وسط را خورشید و سه تای اطراف آن را سیاره‌ها می‌نامند. برای دریافت بهترین عملکرد در گیربکس خورشیدی باید ویژگی‌هایی چون توان الکتروموتور، دور خروجی و تعداد دندانه‌های آن مورد توجه قرار گیرند. در این ارتباط، توان ورودی و خروجی گیربکس نیز پارامترهای مهم محسوب می‌شوند که با است.فاده از



( فروش ) های دیگر