خدمات و سرویس گیربکس صنعتی در شهر ری

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.


آوکمن یک برند چینی تولیدکننده انواع گیربکس، موتور و قطعات جانبی است.. آوکمن از معتبرترین برندهای گیربکس‌های صنعتی با رعایت است.انداردهای جهانی محسوب می‌شود. موتور گیربکس‌های این برند دارای گارانتی ماهه و انواع گواهی نامه‌های بین المللی است.. از ویژگی‌های فنی این قطعه می‌توان به گشتاور تولیدی - نیوتن متر و قدرت -. کیلو وات آن اشاره کرد.

گیربکس های کاهنده وظیفه ی افزایش قدرت و گشتاور را دارند و سرعت را کاهش می دهند. آنها بین محرک و متحرک قرار گرفته و و در اشکال و مدل های مختلفی تولید می شوند. است.فاده از این گیربکس ها میزان گشتاور را افزایش داده و به همان میزان از سرعت می کاهند. ( رابطه معکوس دارند )

در مقوله آشنایی با گیربکس‌ های صنعتی، این قطعات به عنوان وسایل یا قطعاتی برای تبدیل انرژی و انتقال قدرت معرفی می‌شوند. در این قطعات، انتقال توان مکانیکی از منبع تولیدکننده (موتور) به مصرف کننده (دستگاه) اتفاق می‌افتد. به این ترتیب، سرعت و گشتاور مورد نیاز منبع مصرف کننده تأمین می‌شود. جهت کارکرد مفید این قطعات در دستگاه‌های صنعتی باید به گشتاور مورد نیاز دستگاه توجه شود .



( خدمات و سرویس ) های دیگر