فروش گیربکس صنعتی در شهر ری

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.


گیربکس صنعتی در انواع صنایع اعم از غذایی، دارویی، شیمیایی، مس، فولاد، نفت و گاز و به طور کلی پتروشیمی، سنگ و کاشی و یا سرامیک و همچنین در موارد صنعتی کوچکتر مانند بالابر ها یا آسانسورها، اهرم های کمک کننده، جرثقیل ها، قرقره های حمل اجسام، و یا چرخ دنده های بزرگ صنعتی، توربین های بزرگ و &#;. کاربرد دارد.

برای خرید موتورگیربکس صنعتی نیز می توانید از طریق همین صفحه محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و یا به صورت حضوری از فروشگاه به آدرس خیابان سعدی جنوبی، جنب بانک کارآفرین، مجتمع تجاری اداری سعدی، طبقه زیر همکف پلاک / مراجعه نمایید.

شافت ورودی، شافت خروجی و نسبت تبدیل کل گیربکس از جمله آیتم‌های قابل توجه در ارتباط با این قطعه صنعتی هستند. شافت ورودی بخشی از گیربکس‌های صنعتی است. که عملکرد آن به ورود نیرو از موتور به محفظه چرخ دنده‌ها مربوط می‌شود. شافت خروجی نیز بخشی است. که در انتقال قدرت نقش دارد. این شافت در مقایسه با شافت ورودی سرعت چرخش کمتری دارد.



( فروش ) های دیگر