خدمات و سرویس یخساز و سردخانه صنعتی در شهر ری

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.


کارخانه یخسازی از دستگاه یخساز، تجهیزات و تأسیسات جانبی (لیفتراک، سیستم بسته بندی و یا انتقال، انبار دپو و &#;) تشکیل شده است.. این تجهیزات جهت بهره برداری از کارخانه و مدیریت یخ تولید شده مورد است.فاده قرار می گیرند. به عنوان یک متخصص در صنعت برودت، ما برای ساخت یخسازی از قطعات الکتریکی و مکانیکی از برند های مشهور و معتبر است.فاده می کنیم. بهره گیری از پمپ ها و کمپرسور های با عملکرد عالی، مبدل های حرارتی با راندمان بسیار بالا و کنترلر های دقیق ما را قادر می سازد تا سهولت در راهبری و ثبات در تولید یخ را تضمین کنیم. قیمت دستگاه یخ سازی وابسته به عواملی از قبیل ظرفیت تولید یخ، محل احداث کارخانه یخسازی، شرایط دسترسی به آب بهداشتی و &#; دارد. جهت اطلاع از قیمت دستگاه یخ سازی مورد نظر خود می توانید با ما تماس بگیرید.  

در شرکت برودت کار اطلس ما فقط تجهیزات نمی فروشیم بلکه راهکار های سفارشی منطبق با نیاز به شما پیشنهاد می دهیم تا مشکل امروز شما را حل کرده و راهبری آینده سیستم را هم پشتیبانی کنیم. ما متوجه هستیم که هر طرح خاص است. و یک طراحی نمی تواند برای تمامی پروژه ها پاسخگو باشد. شرکت برودت کار اطلس با تکیه بر مهارت مهندسی و تجربه تیم خود پروژه یخسازی شما را با بالاترین راندمان و سود آوری طراحی می کند.

فرآیند یخ سازی توسط دستگاه‌های یخساز صنعتی به صورت کاملا اتوماتیک می‌باشد. همچنین تمامی مراحل از آبرسانی تا مرحله یخ سازی و نگهداری یخ در یک محیط کاملا سالم و بهداشتی انجام می‌شود. یخ تولید شده توسط این تجهیزات از شفافیت و کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر