فروش یخساز و سردخانه صنعتی در شهر ری

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..

بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر ری به‌شمار می‌رود. شهر ری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و


سیستم تبرید وظیفه تأمین سرمایش مورد نیاز برای تولید یخ را بر عهده دارد. این سیستم معمولاً از نوع تبرید تراکمی بخار است. و لذا چهار بخش اصلی دارد که عباتند از اواپراتور، کمپرسور، کندانسور و شیر انبساط. همچنین سیستم کنترل، شیرآلات و تابلو برق از جمله بخش های جانبی سیستم تبرید محسوب می شوند.

دستگاه یخساز صنعتی محصولی است. که با تکنولوژی پیشرفته یخ را در احجام انبوده و کوتاه ترین زمان ممکن برای مصارف مختلف تولید می کند. بنابراین این تجهیزات دارای ظرفیت های گوناگونی هستند و بسته به عواملی چون مقیاس تولید و نیاز های کاربری، نوع تأسیسات، نوع دستگاه یخساز باید ظرفیت مناسبی را انتخاب ‌کنید.

گازی که دارای خاصیت انتقال حرارت موثر هنگام تغییر حالت است. از طریق کمپرسور عبور می کند و فشار و دما را بالا می برد. در مرحله بعد ، گاز فشرده شده از طریق لوله های باریك ساخته شده به مایع تبدیل می شود. سپس مایع از یک دریچه انبساط و محفظه ای به نام تبخیر کننده عبور می کند ، جایی که مایع تبخیر می شود و به حالت گاز تغییر می کند. این فرآیند تبخیر همان چیزی است. که اثر خنک کننده را فراهم می کند ، زیرا گرما هنگام تبخیر جذب می شود و اطراف آن خنک می شود و اینگونه تبرید اتفاق می افتد.



( فروش ) های دیگر