مشاوره و اجرا یراق درب در بومهن

Door hardware-1
Door hardware-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..

وهمچنین یکی دیگرازجاذبه های دیدنی درشهربومهن که مردم این شهروهمچنین مردم رودهن با آن آشناهستند وروزهای تعطیل ممکن است. به آنجا بروند وجود امامزاده سلطان مطهراست.امامزاده سلطان مطهر یکی دیگراز جاذبه های دیدنی شهر بومهن است. که از نوادگان امام صادق (ع) میباشد که در یک بنای هشت ضلعی ساخته شده است. و قدمت بالایی دارد. جالب است. بدانید در اطراف امامزاده مطهر قبرهایی متعلق به دوره صفویه وجود دارد. این مکان ازلحاظ موقعیت جغرافیایی کیلومتر با بومهن فاصله دارد و در مجاورت شهر رودهن و در مسیر جاده هراز قراردارد.

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.


چشمی یکی از ابزارهایی است. که وجود آن برای درب ورودی آپارتمان ضروری است.. درب ضد سرقت هم از این قاعده مستثنی نیست، و همه‌ی دربهای ضد سرقت موجود در بازار دارای چشمی میباشند. مگر اینکه تولیدکننده درب ضدسرقت بنا به صلاحدید خریدار و سفارش دهنده، این قطعه را بر روی درب نصب نکند.  جنس بدنه چشمی در از آلومینیوم یا آهن آبکاری شده است.. در قسمت جلویی لنز یک عدسی شیشه ای با زاویه دید درجه تعبیه شده است.. اندازه یول چشمی مورد نیاز برای درب ضدسرقت معمولا سانتیمتر است.. در مواردی که طرحهای برجسته بر روی درب ایجاد شده احتمالا به دلیل افزایش قطر درب نیاز به بستن واسط بین دو قسمت چشمی هست.

یراق درب ریلی آهنی شامل ریل درب آهنی، قرقره درب آهنی، چرخ زیر درب و راهنمای درب ریلی است.. این تجهیزات از بهترین متریال تولید می شوند و به همین دلیل تحمل وزن بسیار بالایی دارند؛ به حدی که تا وزن کیلوگرم را نیز تحمل می کنند.

قفل و یراق آلات درب آهنی باید مقاومت خوبی در برابر رطوبت و خوردگی داشته باشند چراکه این درب­ها عمدتا در محیط­های باز نصب می­شوند. به همین دلیل نیز آن‌ها را معمولا با روکش‌های اپوکسی یا گالوانیزه محافظت کرده یا از فولاد ضدزنگ، می‌سازند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر