مشاوره و اجرا یراق درب در شهر جدید اندیشه

Door hardware-1
Door hardware-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.


یراق‌ آلاتی که بر روی درب های آهنی یا فلزی نصب می‌شوند باید یک ویژگی اصلی داشته باشند و آن توان تحمل فشار بالاست. این موضوع به‌خصوص در مورد لولاها از اهمیت بیشتری برخوردار است.. علاوه بر این، یراق‌آلاتی مانند آرام‌بند و جک نیز باید توان بالایی برای جابجایی این درب‌ها داشته باشند. به همین دلیل معمولا این قطعات را از فلزات سخت و مقاوم مانند فولاد و برنج می‌سازند.

یراق درب ریلی آهنی شامل ریل درب آهنی، قرقره درب آهنی، چرخ زیر درب و راهنمای درب ریلی است.. این تجهیزات از بهترین متریال تولید می شوند و به همین دلیل تحمل وزن بسیار بالایی دارند؛ به حدی که تا وزن کیلوگرم را نیز تحمل می کنند.

درب های ریلی آهنی، درب های سنگینی هستند که معمولا به عنوان درب کارخانه، سوله، کارگاه و &#; نصب می شوند. شما برای نگه داشتن و حرکت دادن این درب ها به یراق آلات بسیار با کیفیتی نیاز دارید که توانایی تحمل وزن بالای درب را داشته باشند. یراق درب آهنی شامل تجهیزاتی است. که به شما کمک می کند تا نه تنها درب های سنگین و صنعتی خود را به راحتی باز و بسته کنید، بلکه برای دستگاه های برش دقیق، حرکت دادن واگن های حمل بار سنگین بر روی یک مسیر و درب آشيانه هواپيما نیز از آن ها است.فاده کنید. برای آشنایی با مشخصات یراق درب آهنی تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر