فروش یراق درب در شهر ری

Door hardware-1
Door hardware-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر ری به‌شمار می‌رود. شهر ری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و


نید صنعت به عنوان یکی از جامع ترین فروشگاه های اینترنتی لوازم، تجهیزات و مواد صنعتی مورد نیاز صنایع، پروژه ها و کسب و کارها، با پشتوانه سال تجربه و اعتبار در زمینه تامین تجهیزات فنی و با بیش از دسته بندی کالایی از برترین برندهای داخلی و خارجی در حال ارائه خدمت به صنعت تولید و خدمات کشور می باشد. نید صنعت با تعهد به اصل مشتری مداری؛ تمرکز خود را بر تامین کالا از تامین کنندگان تایید صلاحیت شده بنا نهاده و به منظور آسودگی خاطر مشتریان از خرید اینترنتی و جلب رضایت حداکثری آن ها؛ اصالت، گارانتی، مرجوعی کالا و بازگشت وجه پرداختی را تضمین می نماید. نید صنعت با فراهم نمودن چندین تولید کننده یا تامین کننده اصلی و معتبر برای هر محصول، شرایط تامین رقابتی کالا از نظر قیمت و کیفیت را مهیا می نماید. درج دقیق مشخصات فنی کالا، پشتیبانی فنی فروش، ارسال اکسپرس و پرداخت در محل، توزیع عمده و خرده کالا از جمله مهمترین خدمات نید صنعت می باشد.

درب ضد سرقت، یراق آلات نسبتا متفاوتی از دیگر درب‌ها دارد. قفل این درب معمولا چندزبانه بوده و مکانیسم پیچیده‌تری دارد. همچنین، لولای این درب باید توان تحمل وزن بسیار زیادی داشته باشد چراکه درب ضد سرقت معمولا بسیار سنگین است.. در خرید یراق آلات درب ضد سرقت ، مسئله کیفیت بسیار بیشتر از دیگر درب‌ها مهم است. چراکه این قطعات باید هماهنگی بسیار بالایی با یکدیگر داشته و بسیار روان عمل کنند. از دیگر یراق آلات این درب، می‌توان به چشمی و درکوب آن اشاره کرد.

قفل و یراق آلات درب آهنی باید مقاومت خوبی در برابر رطوبت و خوردگی داشته باشند چراکه این درب­ها عمدتا در محیط­های باز نصب می­شوند. به همین دلیل نیز آن‌ها را معمولا با روکش‌های اپوکسی یا گالوانیزه محافظت کرده یا از فولاد ضدزنگ، می‌سازند.



( فروش ) های دیگر