مشاوره و اجرا یراق درب در شهر ری

Door hardware-1
Door hardware-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از


درب ضد سرقت، یراق آلات نسبتا متفاوتی از دیگر درب‌ها دارد. قفل این درب معمولا چندزبانه بوده و مکانیسم پیچیده‌تری دارد. همچنین، لولای این درب باید توان تحمل وزن بسیار زیادی داشته باشد چراکه درب ضد سرقت معمولا بسیار سنگین است.. در خرید یراق آلات درب ضد سرقت ، مسئله کیفیت بسیار بیشتر از دیگر درب‌ها مهم است. چراکه این قطعات باید هماهنگی بسیار بالایی با یکدیگر داشته و بسیار روان عمل کنند. از دیگر یراق آلات این درب، می‌توان به چشمی و درکوب آن اشاره کرد.

قفل مولتی سیستم، همان قفل چند زبانه معروف دربهای ضدسرقت است.. این قفل دارای یک سیستم مرکزی، و چند زبانه متحرک است. که از بالا و پایین و کنار وارد چهارچوب میشوند. از لحاظ امنیتی، قفل مولتی سیستم بهترین نوع قفل موجود در بازار ایران است.. این قفل در حال حاضر فقط با برند کاله ترکیه موجود است.. البته برخی از تولیدکننده ها از برندهای متفرقه چینی هم است.فاده میکنند. که به دلیل محدودیت در واردات آن، است.فاده از آن چندان مرسوم و متداول نیست. قفل ضدسرقت مولتی سیستم دارای سیلندر قفل (توپی قفل) میباشد.

تجهیز ریل فروشگاه تخصصی درب های ریلی در مرکز خرید تجهیز یراق است. .هدف از تاسیس فروشگاه اینترنتی تجهیز یراق سهولت دسترسی مشتریان به اطلاعات کافی در زمینه خرید یراق الات فروشگاه و انتخاب بهترین یراق با کامل ترین اطلاعات وبا نازلترین قیمت است. .فروشگاه اینترنتی تجهیز یراق نماینده فروش یراق الات هفله آلمان و تجهیزات کابینت و کمد ملونی و یونی هوپر است. .تجهیز یراق سابقه ای ساله در فروشگاه فیزیکی خود دارد و خدماتی از قبیل مشاوره فنی و اجرا را توسط تیم حرفه ای خود به مشتریان عزیز ارائه می نماید .تجهیز یراق این افتخار را دارد که با مجریان دکور و کارگاه های بزرگ خدماتی همکاری ویژه ای را دارد .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر