مشاوره و اجرا یو پی اس UPS در شهر ری

UPS UPS-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.


شرکت کیان صنعت ایرانیان ( فای نت ) با نزدیک به دو دهه فعاليت در حوزه برق و الکترونيک و IT کشور در حال حاضر يکی از بزرگترين عرضه کنندگان محصولات الکترونيکی به شمار می رود . اين شرکت با بهره گرفتن از مديران و کارکنان مجرب در زمينه تهيه و توزيع انواع يو پی اس و باتری های ايرانی ، آمريکايی ، ترکيه و چينی ، فروش انواع است.ابلايزر ، اينورتر ، رک و کابينت ، پی دی يو ، سيستم خنک کننده ، شارژر باتری ، روتر و سوئيچ ، و نیز خدمات پس از فروش انواع سيستم های برق اضطراری بدون وقفه و باتری های سيلد اسيد فعاليت می نمايد .

این ویژگی باعث می شود که یو پی اس صنعتی بتواند بار هایی با ظرفیت بالاتر یا جریان های هجومی را بوسیله دستگاه هایی با ظرفیت کمتر، تحمل کند. علاوه بر این ها، عملکرد سوئیچینگ یا تبدیل در فرکانس های بالایی مثل کیلو هرتز، موج خطای خروجی یا THD را بدون اعوجاج نگه می دارد و راه حل های قابل اعتمادی را برای بار های غیر خطی ارائه می دهد.

شرکت مهندسی نورتوس از سال فعالیت خود را در زمینه برق و الکترونیک آغاز کرده است.. تا کنون در امر مشاوره، فروش و خدمات پشتیبانی محصولات خود فعالیت موثر داشته‌ایم. در این راستا به واسطه‌ی همکاری با تولید کنندگان و واردکنندگان دستگاه‌های یو‌پی‌اس، است.ابیلایزر و باتری و دیگر سیستم‌ها توانسته‌ایم خدماتمان را در سطح خراسان رضوی گسترش و ارائه دهیم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر