تولید و ساخت (بی کربنات سدیم (جوش در اسلامشهر

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این امامزاده در نزدیکی روستای حسین آباد واقع شده است. و به اسم امام موسی کاظم نیز شناخته می شود. که در حال حاضر این بنا به صورت سیمانی می‌باشد و در گذشته به صورت کاهگل بوده است. .همچنین ضریح فلزی و سبز رنگ که امروز مشاهده می‌کنید جایگزین ضریح چوبی و مشبک گذشته می باشد.

یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.، از مهم‌ترین مستندات این گفته وجود قبرستان ارامنه در شهرستان در کمربندی شهر است. که قدمتی چند ده ساله داشته و امروز نیز مراجعین فراوانی دارد، از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

  قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد : قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد    


جوش شیرین درجه غذایی می تواند مقدار pH را افزایش دهد، ظرفیت نگهداری آب پروتئین را افزایش دهد، باعث رقیق شدن و نرم شدن غذا شود . جوش شیرین بیشتر در تهیه نان و رشته فرنگی و ماکارانی است.فاده می شود.  می توان از آن به عنوان عامل کف کننده برای نوشیدنی ها با اسید سیتریک است.فاده کرد. جوش شیرین همچنین می تواند با زاج مخلوط شود تا بیکینگ پودر ایجاد شود یا می توان آن را با خاکستر سودا ترکیب کرد تا سودا درست شود.

بی کربنات سدیم یک نوع نمک است. که در صورت حل شدن در آب تبدیل به یون سدیم و آنیون بی کربنات می‌شود. این ماده خواص قلیایی دارد و فاقد طعم و بو می‌باشد و به صورت بلور های ریز یا پودر سفید تشکیل می‌گردد. بی کربنات سدیم در دمای ۵ درجه‌ی سانتی‌گراد شروع به از دست دادن دی اکسید کربن می‌کند و نمی‌تواند مشتعل یا منفجر شود بلکه تنها تجزیه شده و از بین می‌رود. این ماده‌ی قلیایی PH مواد را می‌تواند کاهش دهد و برای کاهش PH در محیط‌های اسیدی بسیار مناسب است.. بی کربنات سدیم در دمای معمولی اتاق به شکل پودر جامد باقی می‌ماند اما در محیط‌های گرم و مرطوب تجزیه می‌شود. این ماده با اسیدها، مونو آمونیوم فسفات، آلیاژ پتاسیم-سدیم و فرمالدییدها سازگاری نداشته و واکنش شدید نشان می‌دهد.

بی کربنات سدیم یکی از رایج ترین تنظیم کننده های اسید-باز بدن است.. افزودن بی کربنات سدیم به رژیم غذایی به تقویت قدرت بافری بدن کمک می کند. معمولاً در خوراک طیور از ذرت به عنوان ماده اولیه اصلی است.فاده می شود که حدود درصد جیره را تشکیل می دهد، بنابراین در فرآیند متابولیک به ناچار مواد اسیدی تولید می شود. بی کربنات سدیم می تواند اسید معده را خنثی کند، مخاط را حل کند، ویسکوزیته شیره های گوارشی را کاهش دهد و جذب دستگاه گوارش را تقویت کند، در تقویت معده، کاهش اسید و افزایش اشتها نقش داشته باشد. در عین حال، پس از جذب بی کربنات سدیم در خون توسط دستگاه گوارش، می تواند مواد اسیدی خون را خنثی کند و در نتیجه اسیدیته خون را کاهش داده و تعادل اسید و باز مایعات مختلف بدن را حفظ کند.



( تولید و ساخت ) های دیگر