فروش (بی کربنات سدیم (جوش در بازار لاله زار

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در محصولات مراقبت از پوست و مراقبت های شخصی مانند لوسیون ها و نمک های حمام، بی کربنات سدیم به کنترل تعادل اسید و باز محصول برای جلوگیری از خراب شدن آن کمک می کند. در خمیر دندان، بی کربنات سدیم یا جوش شیرین با جدا کردن ذرات ریز غذا یا نوشیدنی هایی که می توانند مینای دندان را لکه دار کنند، به از بین بردن لکه های دندان کمک می کند. همچنین یک ماده رایج در دئودورانت است.، زیرا می تواند به خنثی سازی رایحه های اسیدی بد بو کمک کند. بی کربنات سدیم همچنین ماده موثری در محصولات ضد اسیدی است. که برای تسکین دل درد و معالجه سو هاضمه اسید است.فاده می شود. این کار با خنثی سازی سریع اسید معده و تسکین موقتی علائم ریفلاکس اسید انجام می شود.

اجداد ما، برای نظافت و ساخت وسایل کاربردی از مواد مختلف طبیعی است.فاده می‌کردند و با ترکیب این مواد باعث به وجود آمدن واکنش‌های شیمیایی و تشکیل موادی می‌شدند که امروزه از طریق علم شیمی می‌توان به آن دست پیدا کرد. امروزه شیمیدانان با تغییر در فرمول ماده‌های شیمیایی ابتدایی، به موادی پیچیده‌تر و کاربردی‌تر دست یافته‌اند. یکی از این مواد که قدمتی بیش از هزاران سال دارد بی کربنات سدیم است.. برای اطلاعات بیشتر با

استفاده از بی کربنات سدیم به عنوان یک افزودنی به خوراک طیور می تواند به طور موثر قابلیت هضم، جذب و نرخ تبدیل انرژی طیور را بهبود بخشد. تسریع در جذب و است.فاده از مواد مغذی و دفع مواد مضر اثرات قابل توجهی در بهبود توانایی ضد است.رس بدن طیور، تقویت رشد، افزایش تولید تخم مرغ و بهبود کیفیت پوسته تخم مرغ دارد. کارکرد جوش شیرین:



( فروش ) های دیگر