تولید و ساخت (بی کربنات سدیم (جوش در دیزین

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مگر می‌شود جایی رفت که پر از برف و سرما باشد و برف‌بازی نکرد یا آدم‌برفی نساخت؟ تقریبا بخش جدا‌نشدنی و به‌یاد‌ماندنی رفتن به پیست اسکی دیزین غلت‌زدن در برف‌ها، ساختن آدم‌برفی و برف‌بازی در کنار اسکی‌بازی است.. هیجان‌انگیزترین قسمت جشنواره‌های آدم‌برفی دیزین است. که سالانه برگزار می‌شود و به بهترین آدم‌برفی‌ها جایزه تعلق می‌گیرد.

کلبه در کنار ساختمان شماره دو هتل دیزین، در دامنه  کوه و در کنار پیست اسکی قرار دارند. کلبه‌های چوبی شله از اقامتگاه‌های محبوب پیست اسکی دیزین محسوب می‌شوند و دارای امکانات مناسبی از جمله شومینه، تراس، باربیکیو، سرویس فرنگی، ارائه خدمات بهداشتی هستند. 

اینجا، جایگاه مخصوص ورزشکاران حرفه‌ای و اسکی‌بازان باتجربه است.. طول این پیست، کیلومتر بوده و شیب آن نیز نسبت به پیست مبتدی، بیشتر است.. در انتهای این پیست، به تله‌کابین‌های دیزین که ارتفاع زیادی دارند، دسترسی خواهید داشت.


بی کربنات سدیم یک ترکیب آمفوتریک است.. محلول های آبی به دلیل تشکیل اسید کربنیک و یون هیدروکسید ملایم قلیایی هستند. بی کربنات سدیم می تواند به عنوان شستشو دهنده برای از بین بردن هرگونه ناخالصی های اسیدی از مایع خالص و تولید نمونه خالص تر است.فاده شود. واکنش بی کربنات سدیم و یک اسید نمک و اسید کربنیک تولید می کند، که به راحتی به دی اکسید کربن و آب تجزیه می شود:

جوش شیرین در مواد غذایی به طور گسترده است.فاده می شود. به عنوان مثال، از آن برای تهیه انواع نان و کیک است.فاده می شود. برای فعال کردن آن به اسید (و رطوبت) نیاز است.، بنابراین اغلب با تارتار(اسید تارتاریک)، ماست، دوغ یا شیر مخلوط می‌شود. افزودنی خوراکی جوش شیرین به طور گسترده در زندگی روزمره است.فاده می شود.

ترکیب جوش شیرین قلیایی بوده، در حالی که بکینگ پودر از ترکیب اسید با سدیم بی کربنات به دست می آید. اسید موجود در بکینگ پودر به شکل نمک است. و تا وقتی مایعی به آن اضافه نشود واکنشی رخ نمی دهد. از دیگر ویژگی های جوش شیرین می توان به طول عمر و ماندگاری بیشتر آن اشاره کرد در حالی که بکینگ پودر ماندگاری تا ماهه دارد. از جوش شیرین زمانی است.فاده می شود که در ترکیب اصلی یک ماده اسیدی طبیعی مانند ماست داشته باشیم، حال آن که در صورت عدم وجود اسید از بکینگ پودر است.فاده می شود. جوش شیرین مزه تلخی بیشتری نسبت به بکینگ پودر داشته، اما زمان پخت کمتری را موجب می شود. ذکر این نکته ضروری است. هر دو ترکیب را باید در محیط خشک و خنک و در ظروف دربسته نگهداری کرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر