تولید و ساخت (بی کربنات سدیم (جوش در شرق تهران

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.

محله های شرق تهران در محدوده ی وسیعی قرار دارند و در واقع حجم عظیمی را از بخش شرقی تهران در بر گرفته اند. قبل از معرفی محله های شرق تهران بهتر است. که به صورت جزء به جزء به معرفی مناطق این بخش از تهران بپردازیم و سپس همه چیز را درباره محله های شرق شهر تهران بیان کنیم. در واقع محدوده شرقی تهران را مناطقی چون منطقه ، منطقه ، منطقه و منطقه در بر گرفته اند و تمامی بخش های شرقی تهران و جاذبه های گردشگری و تفریحی را در خود قرار داده اند. در ادامه مطلب با تفکیک مناطق شرقی تهران، به معرفی محله های شرق تهران پرداخته ایم. 

محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.


بی کربنات سدیم به وسیله سالوی ساخته می شود که همان واکنش کلرید سدیم ، آمونیاک و کربن دی اکسید در آب است. که بی کربنات سدیم به صورت رسوب به دست آمده پس از صاف کردن و خشک کردن با حرارت به کربنات سدیم تبدیل خواهد شد. جوش شیرین سالانه در حدود تن فرآوری می شود. همچنین می توان با عبور دادن گاز از داخل محلول جوشان کربنات سدیم خالص یا محلول هیدروکسید سدیم ، بی کربنات سدیم را به شکل رسوب ته نشین شده به دست آورد.

تولید این محصول در نتیجه ی فرایند سلوی یعنی فرایندی بین کلرید سدیم ، آمونیاک و کربن دی اکسید و آب تهیه میشود که درصورت این پروسه سدیم بی کربنات به صورت رسوب بدست می آید و پس از خشک کرد و حرارت دادن به کربنات سدیم تشکیل میشود.

در حدود ۵سال پیش، مصریان اولین کسانی بودند که به خواص بی کربنات سدیم پی برده و در تهیه‌ی مومیایی، تمیز کردن دندان‌ها، درمان زخم‌ها، ساخت صابون برای شستشو و حتی ساخت ابتدایی شیشه از این ماده است.فاده می‌کردند. آنان با جمع نمودن رسوبات دریاچه‌های خشک شده یا سوزاندن گیاهان و جلبک‌های دریایی این ماده را تولید می‌کردند و تقریبا تا اواخر قرن هجدهم از روش سوزاندن گیاهان دریایی برای تولید سدیم بی کربنات است.فاده می‌شد. در سال شیمیدانی فرانسوی به صورت صنعتی سدیم کربنات را با کمک فرآیند لوبلان به تولید رساند اما امروزه دیگر از این روش برای تولید بی کربنات سدیم است.فاده نمی‌گردد. در سال ۸ تولید انبوه بی کربنات سدیم توسط دو نانوای نیویرکی، با است.فاده از سدیم کربنات و دی اکسید کربن، شروع شد. امروزه سدیم کربنات با محلول آمونیاک و دی اکسید کربن و آب تولید می‌شود. این ماده علاوه بر کاربرد صنعتی، در داروسازی و پزشکی بسیار پر کاربرد است.. نام دیگر بی کربنات سدیم، جوش شیرین می‌باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر