فروش (بی کربنات سدیم (جوش در شرق تهران

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 

تهرانپارس، نارمک، نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، مجیدیه، حکیمیه، سبلان و رسالت را می‌توان مهم‌ترین مناطق شرق تهران دانست. هر چند این محله‌ها از نظر سبک ساختمان‌سازی، بافت شهری و ترافیک شباهت‌های زیادی با هم دارند اما باید دانست که تفاوت‌های آنها نیز سبب تغییر شرایط خرید در این مناطق شده است.. مثلاً

یکی از مشهورترین، محبوب ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری که در محله های شرق تهران قرار دارد، بوستان جنگلی سرخه حصار می باشد. در واقع محله های شرق تهران با داشتن بوستان سرخه حصار اهمیت این منطقه را دو چندان کرده اند. جمله سایر جاذبه های گردشگری موجود در این منطقه می توان به پیست دوچرخه سواری سرخه حصار، دهکده تفریحی نرسی، پارک و بوستان اوستا، مقبره الشهدا واقع در نیروی هوایی سپاه، بوستان منوچهری، پارک خیام، مسیل جاجرود، بوستان آفتاب، بوستان ارشاد، بوستان ارغوان، پارک جنگلی ترنج، پارک ملی خجیر، بوستان بهاران، مجموعه تفریحی زنبق، مجموعه تفریحی نرگس، موزه برق، موزه تاریخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تماشاخانه قصر یاس، اشاره کرد. 


در ابتدا باید توجه داشت که جوش شیرین قلیایی است. و نباید همزمان با ویتامین B، B، C، اسید فولیک، داروهای آنتی بیوتیک و اسیدهای آلی مصرف شود تا اثر مصرف آن از بین نرود. دوم به میزان مصرف توجه کنید، زیرا زیاده روی در مصرف آن باعث آلکالوز می شود و برای جلوگیری از مصرف زیاد سدیم دام و طیور، باید مقدار نمک را به همان نسبت کاهش داد.به همین علت است. که اصطلاحا گفته می شود جوش شیرین به جای نمک اضافه می شود. سوم، جوش شیرین ناپایدار است. و به راحتی در محیط مرطوب تجزیه می شود. نباید برای مدت طولانی رها شود. همانطور که از آن است.فاده می کنید آن را اضافه کنید و توجه کنید که به طور یکنواخت مخلوط شود.

وجود جوش شیرین در تاریخ به گذشته ای دور بر می گردد. در مصر باستان از آن برای درمان زخم‌ ها و تمیز کردن دندان ‌ها است.فاده می کردند. درگذشته این ترکیب در ماهی گیری برای جلوگیری از فساد ماهی، حجم دهی به خمیر و نان‌ پزی خانگی مورد مصرف قرار می گرفت. امروزه با توجه به اعلام سازمان بهداشت جهانی و محیط زیست سازمان ملل متحد جوش شیرین موارد مصرف زیادی به ویژه در صنایع غذایی و دارو دارد.

ترکیب جوش شیرین قلیایی بوده، در حالی که بکینگ پودر از ترکیب اسید با سدیم بی کربنات به دست می آید. اسید موجود در بکینگ پودر به شکل نمک است. و تا وقتی مایعی به آن اضافه نشود واکنشی رخ نمی دهد. از دیگر ویژگی های جوش شیرین می توان به طول عمر و ماندگاری بیشتر آن اشاره کرد در حالی که بکینگ پودر ماندگاری تا ماهه دارد. از جوش شیرین زمانی است.فاده می شود که در ترکیب اصلی یک ماده اسیدی طبیعی مانند ماست داشته باشیم، حال آن که در صورت عدم وجود اسید از بکینگ پودر است.فاده می شود. جوش شیرین مزه تلخی بیشتری نسبت به بکینگ پودر داشته، اما زمان پخت کمتری را موجب می شود. ذکر این نکته ضروری است. هر دو ترکیب را باید در محیط خشک و خنک و در ظروف دربسته نگهداری کرد.



( فروش ) های دیگر